Arabadan. İndim anne anneee!!. Kolundan tutup bana doğuru cevirdim.
Bayan: kimsiniz?
Mia: pardon başkasınyla karıştırdım.
Bayan: sorun değil.
Halam gelip ve sıkıca bana sarılır.
Halam: bitanemm.
Müdürün odasına girdik halamla.
Müdür: merhaba hoş geldiniz.
Halam: hoş bulduk biz kayıt için gelmiştik.
Müdür: bu kızımızmı?
Halam: evet
Müdür : hemen kayıt yapıyorum 5 dk bekleyin lütfen. Şuraya imza atın lütfen
Halam: ne tarafa?
Müdür: şurada anne yazan yere şurayada. Babası imzalıcak.
Mia: (boğuk bir ses tonuyla) o benim annem değil!!
Dışarıya çıkıp halamı bekledim koridorda. - medya
Müdürle, Halam çıktı
Halam: kuzum ben gidiyorum müdür hanım seni sınıfına götürcek.
Ona sımsıkı sarılmak geldi içimden ama yapmadım. Neden? Hadi o da beni bırakıp giderse korkusuyla. Yapamadım. müdürle sınıfa girdik.
Öğretmen hanım: merhaba
Müdür : meraba hocam. Yeni öğrenci benim aşağıda işim var siz tanıştırısınız.
Öğretmen hanım: tabi ismin ney kızım?
Mia: Mia
Öğretmen hanım : kısaca kendini tanıtırmısın. Mia?
Mia: tabi cello çalarım. klasik müzik dinlemeyi severim. Kitap okurum Bu kadar.
Öğretmen hanım : memnun oldum ismim derya fen hocasıyım. Boş yere otura bilirsin. En arkaya oturdum herkez beni izliyordu. Sebepsizce. Zil çaldı. Sıraya kafamı koydum. Ayak sesleri geliyordu omuzuma dokundu.
Mia: kimsin?
Nur: merhaba benim ismim nur izin verisen senle arkadaş olmak istiyorum.
Mia: ne?
Nur:yanlış anlama lütfen hiç arkadaşım yok.
Mia: neden olmasın. Gidelim.
Koridorda gezerken kızın biri koluma çarptı. (Gülerek yanımdan geçti. sinirimi bozdu)
mia: pardon özür dilemek zormu bişey?
Salak kız: ayyy canımm canınmı acıdııı. kıyamamm benn sana.
Mia: (sipastikmisin azını yaya ya konuşuyorsun.diyesim vardı. Ama yapmadım. Neden Se korkuyordum ama yapmadım yanından uzaklaştım.)
Salaklar kız: ( bağırarak) korkak kedi!!
(bişey demedim ama aynı sınıftayız. Ne yazık ki. Zil çaldı dersimiz beden Di. Herkes sıra olmuş hocayı bekliyordu. Hoca geldi.)
Beden hocası: sen yenimisin
Mia: evet
Beden hocası : kızlar yuvarlak oluşturun voleybol oynayın. erkekler sizde futbol oynaya bilirsin.
(kızlar yuvarlak oluşturdular beni ortaya aldılar. Basketbol topunu bana atıp başkası alıyordu sıra sıra yere düşmüştüm. Ve bi çocuk...
* umarım beyenmişsinizdir. Beğenmeyi unutmayın.lütfen :D Ehehehehe