Capitolul 1

C A P I T O L U L 1

- Femeia lui Dumnezeu! Daca mai stai doua minute in fata oglinzii alea nenorocite, jur ca te i-au pe sus! se ratoieste Harry la mine pentru a suta oara in ultimele cinci minute

Nici macar nu am stat mult, lua-l-ar dracu sa il ia! Douazeci de minute daca stau bine sa ma gandesc... dar ar putea fi si mai rau asa ca sa nu ii aud gura. Nu e vina mea ca el a avut prea multa energie noaptea trecuta si nu m-a lasat pana nu m-a stors de toate puterile intr-o partida, ce-i drept, lunga si extraordinara de sex.

Daca nu ma insel, ceea ce nu cred, am trezit toate persoanele din holelul asta datorita patului care scartaie de parca ar avea 100 de ani, iar pentru un hotel de 5 stele, asta nu e normal. Daca nu eram eu sa il calmez, Harry ar fi aruncat pe geamul de la terasa patul inca din prima seara de cand am ajuns aici. Pana si mie mi-a nenorocit nervii, dar am decis sa ma abtin si sa ma bucur de minunata vacanta in insula Fuerteventura, care, dupa spusele lui Harry,  se afla prin arhipelagul Insulelor Canare din Oceanul Atlantic unde, desi suntem in luna aprilie te sufoci de cald, la prorpiu. Odata ce intram in apa marii care era incredebil de limpede, nu mai ieseam cu orele. Mai ca nu se ruga in genunchi creţul pentru a ma face sa ies. Este cel mai frumos loc in care am fost in toata viata mea.

- Isuse, Maya! Iti jur pe barbatia mea, dac-

- Gata omule! Am terminat! Nu mai tipa asa la mine si nu te mai agita atata. Doamne sfinte! m-am incruntat la el tafnoasa, apoi am iesit din baie lasandu-i cale libera sa mearga sa isi elibereze sufletul.

L-am auzit bolborosind in barba cateva injuraturi la adresa mea inainte ca usa sa fie trantita, de as fi spus ca nu mai avea mult si iesea din balamale. Dupa ce mi-am dat seama ca am terminat tot ce aveam de facut, de la gatatul bagajelor pana la aranjarea parului care a decis ca azi nu vrea sa coopereze, m-am aruncat pe marginea patului incepand sa bat ritmic din picior in timp ce asteptam ca nesimtitul ala sa vina.

- Harry, pentru numele Domnului, ai de gand sa iesi azi din baia aia sau vrei sa pierdem avionul? il dojenesc batand puternic cu pumnul in usa inchisa

- Oh, tu sa iti ti gura!  mi-a raspuns pe o voce joasa, un mic geamat scapand din gura lui imediat dupa aceea

Am privit usa incruntata, incercand sa imi dau seama ce naiba face ciudatul ala in spatele ei. Mi-am lipit urechea de lemnul acesteia incercand sa aud ceva dar, nu am auzit mare lucru deoarece Harry a iesit doua secunde mai tarziu cu o asemnea brutalitate de aproape cazusem.
A trecut pe langa mine cu pletele lui ce au crescut al naibii de lungi fluturandu-i in jurul gatului. Pe fata sa se citea o durere ce nu-i dadea pace, de parca ar incerca sa scape de ea si nu poate, lucru ce mi-a provocat imediat un ranjet sadic.

- Incercai cumva sa iti dai drumu acolo? L-am luat in derâdere, incercand din rasputeri sa imi abtin hohotul de ras cand mi-am dat seama care e adevarata lui problema.

- Maya, sa nu te aud! Treci aici si i-ati bagajele pana nu ma razgandesc si te las pe insula asta! Mi-a raspuns fara sa ma priveasca. Muschii de pe spate i se incordara puternic prin camasa rosie in carouri ce se mula perfect pe abdomentul său, cand vorbi.

- Nu cred ca asta ar fi o problema pentru mine. Aici e cald mereu deci nu voi fi nevoita sa ma imbrac ca un eschimoș niciodata. Si sa nu mai zic de ideea de a merge la plaja zilnic... si mai sunt si baietii aia care stau fara tricouri pe la baruri... Oh... Daca stau sa ma gandesc mai bine, chiar te rog sa ma lasi aici!

S-a oprit imediat din ce incerca sa faca pe la genti, si s-a intors cu fata spre mine cu ochii atintiti direct in ai mei, facandu-ma sa incremenesc ca o statuie. Daca privirile ar putea ucide, acum as fi fost moarta.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 17, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!