De eerste schooldag

23 2 1
                                    

Ping..... Ping.....
Er komt een berichtje binnen op de mobiel van Charing. Charing kijkt op zijn mobiel en ziet dat het van zijn beste vriend Jone komt. hij leest het berichtje.
yo maat, vandaag chickies versieren he? heb echt geen zin in school.

P.O.V Charing
haha chickies...... dat is dan ook het enige waar hij aan kan denken. Maar ik moet zeggen daar heft ie wel een beetje gelijk in. Ik stuur hem een bericht terug.
haha..... Chickies ja........ ik wel ik heb gehoord dat er een binnen plein is waar allemaal kleine winkeltjes in zitten.
En verzend..... Ik klik op de verzend knop en wacht tot hij weg is. Ik loop naar mijn kast en kies mijn kleren uit. Vandaag mijn basic witte shirt, met die lichte spijkerbroek, en die leuke nike gympen.
Mijn haar is bruin en mijn ogen zijn groen met een kleine tint goud.
Als ik mijn kleding aan heb pak ik mijn tas doe mijn haar en loop naar de keuken, waar ik een eitje bak en de tafel dek voor mijn zusje, mijn vader en mijn moeder. Ik zit aan tafel als ik gestommel hoor van boven. Mijn zusje komt vrolijk naar beneden gerend. 'Hoi Sjar, goeimorden.' Zegt mijn zusje. Als je je afvraagt waarom ze zo raar praat..... Ze heeft drie losse tanden, ze is acht en heet samiea. En is echt niet normaal hyper. Maar wel het liefste zusje die er bestaat. Ik geef haar een knuffel en loop naar de hal. Daar pak ik mijn schoenen en trek ze aan. Als ik de deur uit stap roep ik: 'Doooeeeeeggggg ik ga naar school.' Ik hoor dat er nog wat word geroepen maar loop verder. Ik loop naar het einde van de straat en bel aan bij het huis van Jone. Hij doet open en zegt: 'Yo.... Effe mn tas pakken.' 'Yo..... Oke ik wacht wel effe.'  Als hij ook aan komt lopen lopen we samen naar school. Onderweg praten we een beetje over wat we in de vakantie hebben gedaan. Als we bij school aankomen kijken we allebei heel verbaasd. 'Wooowwwww kijk hoe mooie school, ik had echt een krot verwacht maar dit is het mooiste wat ik ooit heb gezien.' Zegt Jone ik knik en we lopen allebei heel verbaasd naar binnen.

Van binnen ziet het er uit als een paleis

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Van binnen ziet het er uit als een paleis. Maar we lopen heel cool naar binnen. Ik zit een beetje te dagdromen als ik opeens een paar boeken op de grond hoor vallen. Ik schrik wakker en zie een heeeeellll knap meisje op de grond liggen. 'Sorry..... Gaat het?' Vraag ik terwijl ik haar hand pak om haar op te pakken. 'Maakt niet uit, en ja het gaat.' Zegt ze blozend. Ze loopt blozend weg. 'Whaauuwww zij was echt een natuurwonder.' Fluister ik tegen Jone. 'Ik voel dat er iemand verliefd is.' Fluisterd hij plagerig. Ik grinnik en loop blozend verder. Ik denk nog na over het meisje. Wat zou haar naam zijn?

We lopen naar de hulpman en krijgen de sleutel van ons kluisje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We lopen naar de hulpman en krijgen de sleutel van ons kluisje. We hebben kluisjes naast elkaar. Ik open mijn kluisje en leg mijn spullen erin, alleen mijn mobiel en oortjes neem ik mee. Ik zet mijn playlist op en luister een liedje.

Ik loop met het ritme van het liedje door de gang. Als we bij het lokaal komen zien we onze mentor en de klas waar we in zitten. Onze mentor in een meneer die heel grappig is. En blijkbaar zitten we bij een paar meisjes in de klas waar ook dat meisje van de gang in zit. Iedereen stelt zich voor.
'Yo... Ik ben Jone, ik ben dertien jaar oud, en even voor de dames, ik ben nog single.' Zegt Jone als hij aan de beurt is. Als ik aan de beurt ben zeg ik 'héy, ik ben Charing, ik ben veertien jaar oud.' Ik hoor een paar meisjes fluisteren: 'dan past zijn naam goed bij hem, hij is namelijk heel charmant.' Dan is het meisje uit de gang aan de beurt: 'Hoi allemaal....... Ik heet Zyalu, ik ben veertien jaar oud.' Ik kijk haar aan en ze krijgt roze wangen.

Oh shit nee he niet de eerste dag al. Ik nee dit mag niet gebeuren ik moet echt even weg bij haar.

'Meneer sorry ik moet echt even......' En dan ren ik heel hard de klas uit ik ren naar de wc. Gelukkig zit er niemand op. Als ik bij de spiegel kom kijk ik naar mijn gezicht, mijn ogen begonnen als te transformeren. Ik begin te huilen.

Waarom moest dit nou precies de eerste dag al gebeuren? En waarom kan ik niet gewoon mijn gevoelens verbergen? Ik hou dit niet langer vol. Snik* snik*.

Ik hoor de bel gaan en ik droog snel mijn tranen. Ik bedenk dat mijn mobiel nog in de klas ligt en loop terug.
'Dus meneer charing wat was dat nou net?' Vraagt de mentor als ik aankom. 'Sorry, ik voelde me opeens niet zo lekker. Vast iets verkeerds gegeten ofzo.' Zeg ik hij knikt en ik loop met mijn mobiel weg.

Na een paar uur is het pauze. Ik besluit om even alleen te zitten zodat niemand iets kan ontdekken. Ik zet een liedje op dat heel goed bij mijn stemming past.

Ik denk terug aan de eerste keer dat ik erachter kwam dar ik kon transformeren.

Jone en ik liepen over de kermis, en we zagen een heel mooi meisje. Ik was opslag verliefd. Ik zat helemaal te dromen en opeens stond ik daar. Op vier poten in een ander lichaam. Iedereen keek me bang aan en begon de politie te bellen. De enige die er voor me was was Jone en het meisje. Ze was totaal niet bang voor me. Ik rende weg en was heel boos op mijn ouders. Ze zeiden dat ze me hadden moeten waarschuwen en dat ik meteen dat meisje moest vergeten.het lukte me niet alleen dus hebben zij mijn geheugen gewist. Ze lieten zien dat zij ook jaguars waren en dat ik niet de enige was. Het was blijkbaar een eeuwen oude famillie vloek.

Als de dag voorbij is loop ik met jone naar huis. Hij denkt diep na.

P.o.v Jone
Toen Charing opeens zo raar de klas uitliep kreeg ik een soort van gedachte. Maar dat kan niet want het kan niet zo zijn dat charing een Jaguar is. Maar ja ik ga naar huis en wil er niet meer over denken dus ik ga nu weg.

Jone rent weg en kijkt niet om naar de reactie van charing. Charing roept hem nog na maar jone reageert niet.

Dusss hoe vonden jullie dit hoofdsuk van mijn nieuwe boek?😜👌 laat het weten in de reacties....... En stemmennn he 😂😂😝😝👆👆

A jaguarboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu