De droom

2 0 0
                                    

P.o.v Charing

Als ik thuis kom smijt ik de deur dicht en ren naar boven. Mijn zusje had haar eerste dag op de middelbare dus ja zij is natuurlijk helemaal happy. 'Charing..... Charing......!!!' Oh god daar begint het al. 'Ik wist wel dat ik mijn schoonheid van jou heb. Ik heb hele leuke vrienden gemaakt en er is dus een .........' Samiea komt als een dolle op me afgerend. Ja ze heeft heel veel groepen over geslagen. 'Woooowww cool down, ik hoef niet alles te weten hoor.' Zeg ik met een nep lachje. 'Okee maar het was heeeeeeeelllll leuk en ja de school heet de hof maar dat wist je natuurlijk al, en mijn vriendinnen heten: Iris, Chaima, Razen, eowyn en khadija en mirte en Pien whaaaaa.' En dat gilt ze in mijn oor maar ja. Ik loop weg en ga mijn huiswerk maken. Als ik mijn huiswerk afHet loop ik naar beneden. 'Kan ik de tafel dekken?' Roep ik naar m'n moeder. 'Zo jij klinkt ook lekker vrolijk, is er iets gebeurd ofzo?' Zegt mijn moeder Nadia. 'Uhm nee het is niks' zeg ik snel, want ik mag hier niks over aan mijn ouders vertellen de enige die ik kan vertrouwend is mijn zusje. Als mijn ouders dit komen te weten zouden ze eidereend geheugen weer Wissen. Dat mag niet want ik wil dat ze mij onthoud.... 'Halooooo, aarde aan charing.' Zegt Nadia. 'Oh sorry ik was ff in gedachtes. Zal ik de salade op tafel zetten?

Na het eten loopt Charing naar zijn kamer, neemt een douche, poetst zijn tanden en gaat op zijn bed liggen. Na 10 minuten is hij al in een diepe slaap.


Ik sta op een veld midden in het bos. Achter me hoor ik geritsel maar ik kan me niet omdraaien. Ik hoor een zachte doffe stem. 'Jij je moet weten, het leven draait niet alleen om jou. Als jij zo door blijft gaan zal iemand vroeg of laat met je afrekenen.'  Weer hoor ik geritsel maar nu ook voetstappen. Ik draai m'n hoofd en een klauw snijdt dwars door m'n gezicht. 'Aaahhhhhhhhhhh..... Jones waarom doe je me dit aan? Wat heb verkeerd gedaan?' 'Snap je het niet dan.... Kijk verder maar laat niks merken want dan....'



Ik schrik wakker. Wtf die nachtmerrie leek zo echt, het is alsof... Alsof... Nee het kan niet het is onmogelijk, stop met denken char.

Mokkend, omdat hij nu om drie uur in de nacht klaarwakker is, loopt char naar beneden en zet een kop koffie. Het enige waar hij aan denkt is wat Jones in zijn droom zegt.

P..o.v charing

Wat betekend dit nou toch, zoiets kan je toch niet bedenken, waar slaat het op. Morgen op school zal ik meteen aan Jones vragen of hij toevallig ook zoiets herinnerd ofzo...... Ik ben zooo moe maar ik ga denk ik toch maar effe netflixen.

Daar is niet veel van gekomen want binnen twee uur is charing al helemaal naar dromenland. Daar ligt hij dan, op de bank te slapen. Wat zo onschuldig lijkt van de buitenkant en zo vredig en rustig.... Maar is dat ook wat er daadwerkelijk aan de binnenkant van zijn hoofd zit?...


Rennen!!! 'We moeten hem kwijtraken, hij heeft mij gezien en niemand mag weten dat we ons geheim delen.' 'Char ik ben bang..... Dit is de eerste transformatie die volledig is uitgevoerd....' Een meisjesstem fluistert naar me, maar ik kan niet focussen. Mijn hart gaat als een dolle tekeer. Dit heeft een betekenis maar wat? Ik snap het niet alles is zo wazig. Ik probeer om te kijken en schrik. Wat ik zie is een meisje maar niet zomaar een meisje het is.... Het is.... Nee wtf zou ze een Twin sisten hebben ofzooo...

Weer word charing wakker. Deze keer zit hij op de grond en zijn zusje staat naast hem.

P.o.v. Charing

'Heee wat doe jij hier ga uit mijn kamer ik was gewoon even aan het sporten.' 'Jaaaa en daarom had je je ogen dicht werd je haar al zwart en veranderden je handen in klauwen.' Zegt Samiea, terwijl ze naar mijn nachtkastje wijst. Ik kijk en zie dan dat ik mijn kastje helemaal heb verpest. Er zitten allemaal klauwen op. 'Argggg shit, huuhh maar ik... Ik...' Ik kan mijn zin niet meer afmaken. Mijn ogen vullen zich met tranen en voor ik ze kan wegslikken rollen ze al over mijn wangen. 'Achh, Sjar, je kan er niks aan doen...wil je er over praten?' Zegt ze vol medelijden. 'Hoe heet ze? Hoe oud is ze? Wanneer? Zit ze in je klas?' Komt er op een iets andere toon uit. Ik begin te lachen. 'Uhmm nou gisteren in de klas of ja eerst in de gang toen zag ik haar en Uhmm ja toen zat ze bij me in de klas en ik kreeg m'n gevoelens niet onder controle dus ik rende naar de wc en toen en toen...... Oh shit.' Ik kijk in de spiegel en zie dat ik weer getransformeerd ben. 'Arrgggg ik word er gek van.' Roep ik boos.

Enne ik heb al zoooooo lang niet geschreven..... Hoe was dit nieuwe hoofdstuk???

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 17, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

A jaguarboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu