3.

15 2 0
                                    


Jdu na oběd, kde si sednu s mojí nejlepší kámoškou Elizabeth. Každodenně tam na mě čeká a i teď neselhala. 

,, Slyšela jsem, že tě volali do ředitelny'' ani nepozdravila a hned už vyzvídala. Ona je totiž taková drbna, která musí vědět o všem kolem ní. Ale právě to jí dělá takovou, jaká je.

,, Jo, totiž nedávala jsem pozor při matice, tak mě učitel napraskál zástupkyni a ta si mě zavolala''.

,, Claire, už zase? Už zase začínáš?''

,, Já vim, ale ty se do toho nemáš co plíst, já si to vyřešim''

,, Promiň Claire, jenom mam o tebe strach. Já vím jak si to zvládala minulej rok''

Vysvětlení: Minulý rok jsem s tímhle taky měla trochu problémy, a tak jsem někdy chodila za školu. A když si ředitelka zavolala mamku a ta to zjistila, dala mi výprask a potom jsem se furt obviňovala a byla jsem z toho nad dně. Protože já jsem za školou nikdy nebyla a co se to se mnou stalo atd...

Poté jsme si povídali o klucích a o vine, protože my dvě milujeme viny, odnesly jsme tácy a odcházely.

Protože ona bydlí stejným směrem šla se mnou domů, jinak jezdí autobusem.

Šli jsem k nám domů a tam byly asi dvě hodiny.

,, Už se nemůžu dočkat, až půjdem na Jacky'' radostně vyjekla.

,, Já taky ne''

Vysvětlení: Jack and Jack jsou dva kluci, kteří natáčejí viny a taky zpívají, a zrovna budou mít koncert v ČR takže jsme si hned koupili lístky.

Sladké SnyKde žijí příběhy. Začni objevovat