KABULLENME/ME

147 5 2
                                    


İTALYA/TORİNO

Başı önüne eğik yanındaki adamı dinliyor aldığı haberi hazmetmeye çalışıyordu.1,5 milyonluk şehirde kendini yalnız hissettiğini düşünürdü. Asıl şimdi tüm dünyada yalnızdı. Yanında büyüdüğü adamı dinledikçe içini korku ve nefret dolduruyordu.İçinde büyüyen nefret yüzünden yapacaklarından korkuyordu.Bir daha hiçbir zaman eskisi gibi olmayacaktı.Biliyordu...

Samet, yakın arkadaşını kaybetmenin acısını içinde tutup yanındaki genç delikanlıya baktı.Ve böyle bir haberi vermenin üzüntüsü yaşlı yüreğine ağır geldi. Ama Cüneyt'in gerçekleri bilmesi gerekiyordu.

10 yıl sonra

TÜRKİYE/İSTANBUL

Yağmurlu günleri sevmemesinin bir nedeni hep olmuştur. Bugünde o günlerden biriydi. etrafında insanlar bir şeyler söylüyordu fakat hiçbirini duymuyordu. Sadece onun Ela diyen sesi kulaklarına geliyordu.etrafındaki herkesi tanıyordu ancak aynı zamanda hepsi ona yabancıydı.şimdi tek başına mı kalmıştı .bu yine mi olmustu bunları düşünüyordu.o gerçekten artık yoktu bunu yüksek sesle bile dile getiremiyordu içinde çığlıklar fırtınalar kopuyordu ancak bunların hiç biri dilinin ucuna gelmiyordu .anlayamıyordu insanlar nasıl böyle bi zamanda düşünüp anlamlı cümleler kurabiliyordu bunu nasıl kabullenebiliyorlardı.O ölemezdi ...

KARANLIK OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin