Chapter I.

164 6 0
                                    

A Nap sugarai szolgálnak ébresztőnek ma is. Madrid utcái már dugig vannak emberekkel mire sikerül kikászálódnom az ágyból. 25 éves koromra megjártam a fél világot. Angliából Münchenbe,s Münchenből Madridba költözni nagy lépés volt. De a nyelvészet sosem alszik... új fordítás,új lehetőség. Még forró volt a kávém mikor gyorsan kisurrantam a lakásból vásárolni. Este egy nő jön hozzám angolt tanulni. Addigra vissza kell érnem,ami számomra nagy kihívás lesz. Pláne ,hogy Awatef barátnőm is velem tart.
------------------------este------------------------
kopp....
kopp....
Az ajtó felé haladva sikeresen eltanyáltam a kanapéban ,de még így is rekord idő alatt értem az ajtóhoz.
-Hola Pilar vagyok. Pilar Rubio
-Vesper Jones vagyok. Jajj ha jól emlékszem modell vagy nemde?
-Nem éppen ,de nem rossz-nevetése kedves volt,arca gyönyörű,szeme káprázatos
-Gyere beljebb,kérlek . Nos akkor kezdük is!
-Még nem tanultam angolt nagyon ,de alapokat nagyjából tudom.-miközben magyarázott felmértem szemmel. Gondos haj,tökéletes alak,drága ruhák. Nem véltelenül néztem modellnek.
---------------45 perccel késöbb-----------
-Nagyon köszönön Vesper ,könnyebb az angol,mint hittem.
A barátomnak holnap edzése lesz,focista. Gondoltam kijöhetnél velem megnézni ,jobban összeismerkedhetnénk.
-Tulajdonképp ki is a barátod?-csak ne madridista,csak ne madridista legyen...
-Sergio Ramos. Tudod a Real Madridban játszik. Szereted a focit nem?-jajj atyám ,miért?
-Deeeee... de nagyon is szeretem. Persze kimegyek szívesen utána elmehetnénk kávézni vagy hasonló. Közben az angolt is gyakorolhatnánk
-Rendben akkor reggel 9-re érted jövök,gondolom még új a város ,ne tévedj el inkább. -könnyed volt a nevetése amitől nekem is mosolyogni támadt kedvem. örök vidám jelleme rám is kihatott úgy látszik.
-Akkor holnap Pilar. Szép estét!-majd becsuktam az ajtót és elmentem aludni. Ha otthon megtudják ,hogy madridi edzést nézek holnap...
---------------------reggel 9---------------------
-Vesper! Én úgy örülök,hogy eljöttél velem. Van pasid? Nincs? Sok itt a himnemű és biztos bejön valaki.
-Nem! Ez igazán bájos volt,de én inkább kimaradok a focistákból meg az ő szerelmi életükből.-belegondolni is borzasztó lenne. Mindig is a nagy szerelmet vártam és beleéltem magam túlságosan is a kis játszi kapcsolataimba amiknek sírás lett a vége. Ha ez egy focistával is megesik akkor dupla sírás ,zsebkendő és csoki halom vége lesz.
-Te tudod... de ha nem sietünk a végére sem érünk oda.-ahogy ezt kimondta megláttam 3-4 halom férfi önfeledt játszadozását a labdákkal.
-Ott -mutatott az egyik játékosra-az ott Sese.A pasim.
-Ja igen tudom ki. Ramos. Védő ,csapatkapitány asszem.-Bár nem vagyok madridista elég sok embert felismertem. Benzema,Bale,Ramos,Kroos és természetesen Ronaldo. Azt hiszem látható volt arcomon a fintor jele ,mert a felénk bámuló Ramos elnevette magát a reakciómon. Az edzés folyamán meglepően sokat nevettem. A fiúk viccelődésein,ahogy egymásra ugráltak,szivatták a másikat. Hónapok óta ez volt az első alkalom mikor önfeledten nevettem. Pilar állandóan mesélt a fiúkról és ajánlgatta őket sorrol sorra. Az edzés végével a fiúk egy csoportja megindult felénk.
-Hola lányok. Pilar kit hoztál ma nekünk?-Benzema olyan akcentussal hadarta ,hogy megszenvedtem mire kibogoztam kit akar mondani.
-Vesper Jones vagyok,Pilar angol tanára
-Aláírjuk szívesen a dolgaidat,ha gondolod. Gondolom van mez nálad vagy valami.-Ramos Pilarhoz hasonló kedvességgel fordult hozzám, én elnevettem magam a monológ miatt amit a fiúk nem ismertek.
-Sajnálom fiúk ,de semmi Realos cuccom nincsen Hál'Istennek
-Nem? Nem szereted a focit?-Bale még a szavakat sem találta és én egyre jobban élveztem a helyzetet.
-Bocsi fiúk ,de Mia San Mia!-Kroos elmosolyodott Ramos pedig hitetlenkedve nézett
-Szivem te kihoztál egy münchenit?
-Hát... én nem tudtam. Sajnálom azt hittem élvezni fogod.
-Élveztem,különben nem jöttem volna.
*
*
*
*
Épp sétáltam volna Pilar kocsija felé mikor mély hangra lettem figyelmes.
-Mit szólnál egy kávéhoz? átcsábítanálak madridi oldalra.-kellemes hang volt. Csábító. Volt egy tippem ki lehet az ,bár nem tetszett az elképzelés
-Pilarral megyek,elfoglalt ember vagyok.-éreztem a tekintetét a hátamon,szinte perzselt. De az Istenért sem fordultam volna meg. -annyira azért nem lehetsz ,hogy ne tudj rám egy órát szánni. Gyerünk Ves ne kelljen berakni téged a kocsiba. Majd írsz a barátnődnek ,hogy elmentél velem.-szinte teljesen utolért már. Megfogta a derekam,éreztem ahogy a mellkasa emelkedik és a nyakamra fújja a levegőt.
-Ha leveszed a kezed a derekamról akkor lehet róla szó.... Cristiano

------------------------------------------------------

Háát srácok ez lenne az első rész. Nem a legjobb ,de ígérem ennél csak jobb lesz.
A vélmenyeket várom
Pusszi💕

|Reményt Vesztve-CR7 Fanfic|Where stories live. Discover now