A fusztáció látható lehetett rajtam ,mert Ronaldo elkezdett rohadt gyorsan a tetü kocsijáról beszélni ,és bár általában bármiről el tudok diskurálni bárkivel,de ez nagyon nem volt az általában helyzet. Cristiano Ronaldo számomra olyan volt,mint az antikrisztus. Nagyon ideges lettem,mert kedvem nem volt ehhez és marhára rám lett kényszerítve ez az egész.
-Szóval merre is megyünk emberrablókám?-elmosolyodott. Nagyon nem tetszett a tudat,hogy tetszett a látvány.
-A speckó kis kávézó helyemre,sose megyek máshova. Ott diszkréten kezelnek. És a hölgyeket is...-csábos mosolyától besokalltam és már azon voltam,hogy beverem az orrát mikor leparkolt.
A hely elismerem szép volt,de túl drága. Cristiano kért nekünk inni majd kínos csend telepedett ránk
-Szóval... merről is jöttél?
-München.
-Az szép hely. Gondolom akkor ezért vagy Bayernes.
-Igazából nem. Már jóval München előtt,Angliában nekik szurkoltam.-odafigyelt arra amit mondtam neki ,ez jó pont.
-És veled mi a helyzet? Úgy tudom van egy kisfiad.
-Igen,nagyon boldog vagyok,hogy legalább ő biztos pont az életemben.-felcsillant a szeme a fia hallatán ,de mintha szomorú lett volna a mondat vége felé haladva.
-Tudod,nem hittem ,hogy el fogsz jönni velem. A pályán nagyon fintorogtál felém nézve,ezt személyes sikernek könyvelem el.
-Ezt könyveld el annak,hogy erősebb vagy nálam,a helyzet kínos volt és a kávé ingyen van.-elnevette magát és nekem is nevethetnékem támadt. Olyan boldognak tűnt és egy percre nekem is elszállt minden problémám.
-Mi lenne,ha nálam folyta..
-Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro,ha folytatni mered esküszöm itt verlek laposra a kávéskanállal.-elkerekedett a szeme és nevetett mintha valami rohadt vicceset mondtam volna
-Szóval titkon fan vagy? egyébként semmi rossz szándékom nem volt. Esküszöm.
-Nem ,de 0-24-ben te mész a TV-ben és a csapból is te folysz. Egy idő után megtanultam. Akkor miért mennék?
-Nyugodtan beszelhetnénk. De ha valami nem tetszik esküszöm egyből haza foglak vinni.-elgondolkodtató volt az ajánlat. Teljesen más személyiség volt ,mint gondoltam. Kedves,odafigyelő,de nem egoista.
-Első kérésre hazaviszel. És ha tapizni mersz eltöröm a kezed.
*
*
*
*
-Kicsit túl nagy ez a ház kettőtöknek nem?-a ház akkora volt,hogy szavam elakadt mikor beléptem a házba. Ízléses bútorozás,kellemes színek,minden tökéletes volt
--Nem. Nem mondanám. Kérsz inni?-a választ nem várta meg ,egyből elémtolta a borospoharat. Talán ez lett volna az az alkalom amikor jól nevelt lányként felállok és elmegyek a francba. De ez megint nem sikerült. Cristiano Ronaldo megbabonázott,vagy a bor. Egy idő után már nem tudtam választani. A bor egyre csak fogyott,én pedig egyre többet nevettem. Cris az elején kultúráltan próbálta kezeleni a részegségem hatására bekövetkező negszólalásaimat,de egy idő után kitört belőle a nevetés. Csak feküdtünk a földön ,kapkodva a levegő után.
-Najó. El kell ismerni tényleg nem vagy olyan rossz,mint amilyennek megítéltelek. Sőt, mondhatni álompasi vagy Cris
-Részeg vagy. Ha holnap ezt visszamondod elhiszem.
-És ha megcsókolnálak?-arcáról lefagyott a mosoly,szemei elkerekedtek.
-Rendben Ves. Azt hiszem mára elég volt. Ha holnap eszedbe jut,hogy miket mondtál tuti megölsz. Gyere aludj egy jót.
-Ajj Cristiano. Elcsábítasz majd eldobsz? Ez így nem fair! Mindig ezt csináltátok ,ti faszik. -megbánást láttam a szemeiben és sírhatnékom támadt.
-Ha bebotorkálsz a szemben lévő szobába azt csinálsz velem amit akarsz.-a mondatot még be sem fejezte,én máris éreztem ,hogy ezt a játékot buktam. Minden erőmet összeszedtem ,felálltam a kanapéról,majd egy nőies mozdulat kíséretében lezúgtam a földre. Teljes sötétség.
*
*
*
*
*
A Nap sugarai keltettek szokás szerint csak most valami nem volt okés. A Nap más irányból sütött rám,az ágy túl kényelmes volt és a fejem túlságosan fájt. A szoba egyszerű volt. Fekete és fehér. Fogalmam sem volt,hogy merre vagyok ,de szépen sorban kezdtek derengeni a dolgok. Az a hülye. Nem. Én hülye. S bár csak annyi volt emlékeimben,hogy elkezdetem inni a fejfájásból arra következtetek,hogy valami nem volt okés tegnap este. Óvatosan tántorogtam ki az ágyból ,de elkapott a hányinger. A konyhából zajok szűrődtek,mire leértem HD-ben nézhettem ahogy Cristiano a tükörtojással szenved.
-Ugye mi nem?-összerezzent a hang hallatán,majd a vizespohár és gyógyszer felé mutatott.
-Mire gondolsz? Egy ágyban aludtunk e? Őszintén szólva miután kiütötted magad és letepert a parkettám bevittelek az ágyba ,ott maradtam majd egy óráig ,de gondoltam nem jönne ki jól ha reggel mellettem ébrednél. Egyébként nem történt semmi.-őszintén szólva a térdem lila volt és a parketta elég keménynek néz ki ahhoz,hogy ezt a foltot okozza.
-Bár...
-Jajj ne.
-Bár nagyon aranyosan hisztiztél. Olyan voltál,mint egy kisgyerek. Mondjuk az igaz ,hogy a gyerekek nem egy csók miatt hisztiznek.-most rajtam volt a sor ,hogy lefagyjak. Bármit Uram csak ezt ne! El kell ismernem Ronaldo teljesen más volt,mint amit elképzeltem ,de ,hogy letámadjam. Nem,ezt azért nem. Marhára nem rám vall.
-Nem emlékszel?-fejemet ráztam mivel még sokkos állapotba voltam.
-Azt mondtad ,hogy jól nézeki ki. Én meg ,hogy ha ma visszamondod elhiszem. És ebbe a keretbe akár egy első,igazán őszinte randi csókja is belefér,ha még mindig úgy gondolod.-teljes komolysággal mondta ,én viszont még nem tértem magamhoz. Azt hiszem antialkoholista csoportba fogok járni. Csak erre az estére ne emlékezzem könyörgöm.
-A fiad ,ő miért nincs itt?
-Ne tereld a szót Ves.
-Csak te hívsz így. Ez így nem jó. Ez túl sok. Te jó ég. Nagyon sajnálom amit tegnap mondtam. És képzelem milyen lehettem. De úgy érzem nekem most mennem kell haza.... Majd,majd még találkozunk.
-Ugyan már Vesper. Részegen megnyíltál. Most visszazársz. Semmi rossz nem volt abban amit mondtál. Mondd ki! Nem fog fájni ígérem.
-Ha kimomdom haza fogsz vinni?
-Haza.
-Azt hiszem előítéletes voltam veled kapcsolatban.
-Neeeem. Ez nem az amit én tegnap hallottam.
-Nem vagy olyan rossz pasi. -elmosolyodott diadalmasan majd elémtolta a tojást.
-Egyél ,utána hazaviszlek. -életemben először tehetetlennek éreztem magam. A tojás fogyasztása közben villámként hasított belém a tudat,hogy nekem kifejezetten tetszik az elöttem ülő férfi.
*
*
*
*
*
*
*
*
Remélem mindenkinek tetszett. Véleményeket várom
Szere💞
YOU ARE READING
|Reményt Vesztve-CR7 Fanfic|
RandomVesper Münchenből költözött Madridba ahol a nyelvészettel foglalkozik,mellette pedig magán nyelvórákat ad. Ám egy nap egy ismerős ismeretlen térbe hozzá. Vajon Vesper felkészült a szerelemre és el tudja azt fogadni?