jihyo membawa bomi ke taman dalam kawasa rumahnya
bomi:besarnya rumah awak..
jihyo:besar hidop sorg2 pon x guna..*mula menangis*
bomi:kwencahana?mana omma gan appa jihyo?
jihyo:there s dead..
bomi:mian saya x tau..mian
jihyo:its okay..cuma kalau bomi sudi dengar..isi hati saya ni..
bomi:nae..saya sudi..saya sedia dengar..
jihyo:gomawo
jihyo menceritakan dari A sama
pai Z sambil menitiskan air mata..bomi yg mendengar kisah sedih ji hyo memeluknya dengan erat..
bomi:kwencahana..tak pe lepaskan semuanya..
jihyo:jihyo dh x de sesiapa kat dunia ni kecuali dia....
bomi:x pe..jihyo ada bomi..kita boleh jadi chingu..okay..dh jngan sedih2 kalau jihyo sedih pnggil je bomi okayh?..
jihyo:nae..hari semakin hari..bulan demi bulan..sudah masuk sebulan d.o tidak melayan ji hyo malah di marah..nya lagi ada..
d.o yg terasa jantung nya sakit lalu rebah ji hyo yg ada disit u menolong d.o diw
bawanya ke hospital..selepas dirawat..ji hyo berjumpa dengan doctor
dr:keadaan dia kritikal..dia ada sakit jantung tahap 5 x boleh buat apa 2 jntung dia dh smpai tahap yg akhir..dia perlukan jantung dengan segera..kalau tidak..kami tidak dpt membantunya..
jihyo:saya..saya akan derma..
dr:tapi nnti awk yg akan..
jihyo:x pe..x pe dh tak ada guna saya hidop..
dr:baiklah..sila tanda tangan..
jihyo menurut..
dr:operation 24/4 sila dtg untuk operation tu okay..
jihyo:nae..
selepas selesai urusan dr degan jihyo..ji hyo melangkah ke wad d.o..jihyo pov
mian..mian d.o ah..aq x dpt buat apa2 selain ni..saranghae d.o ah..aq snggup dermakan jantung aq yg x seberapa ni..kira okaylah..dari x de hahaha..d.o ah..aq harap kau bahagia..bahagia dengan jess dan omma kau..aq buat semua ni pon untuk kau lagi pon dh x de guna aq hidup kalau aq x de sapa2..lainlah kau ada omma ada yeojachingu..kawan....aq memang ..sayangkan kau d.o ah..aq harp kau ingat aq..sbb..aq x de sesiapa dh ...aq x de kau..x de omma x de oppa x de appa semuanya x de..kau kira untunglah d.o ada keluarga..dari aq ni hidup sebatang kara je aq janji kau akan tau sbb aq mati walau ko x tau aq yg dermakan jantung ni ..selagi kau x tau aq mati selagi tu roh aq x tenang..d.o ah aq nk ckp sesuatu..walau aq tau kau x dengar..tapi benda ni lama dh aq nk ckp..SARANGHAE~..jihyo keluar dari wad tersebut lalu pergi kerumahnya..surat grand tanah harta pusaka..semuanya diletakkan atas nama d.o..sambil menitiskan air mata..dia pergi ke sekolah mcm biasa..dia pergi ke arah bomi..
jihyo:bomi ah..nnti kalau aq dh x de..ckp kat d.o aq sayang dia..*bagi surat*nah..jngan baca ..ko bagi d.o baca kalau ko jumpa gan dia nnti..
bomi:apa kau ckp ni?ko nk pegi mana?*menangis*
jihyo:tempat yg tenang..*menangis*aq nk kau tau yg aq akan derma jantung aq dekat org yg paling aq syg d.o..dia ada sakit jntung..nnti aq dh x de bagi tau semuanya..bagi tau aq dh x de bagitau aq syg dia..bagi tau aq buat semua ni sbb syg dia dan aq x de seaiapa dh..
bomi:andwae!jnganlah jihyo jebal...*menangis*
jihyo:mian tapi tu keputusan aq ..mian ingat pesanan aq*blah*
bomi menangis..sambil terduduk..24/4 hari operation
jihyo:dr..jangan bagi tau sesiapa saya yg derma..jnjji tau
dr.:baiklahdalam bilik pembedahan sebelum disuntik..jihyo memandang ke arah d.o..yg semangnya tidak menyedarkan diri..setitis air mata jernih jatuh ke permukaan lantai sambail dia memegang tngan d.o buat kali terakhir..dia pon disuntik
pembedahan sudah dijalankan..d.o terselamat..jihyo sudah pergi meningalkan semua org..mayat ji hyo telah selamat dikebumikan..d.o yg tidak sedarkan diri lalu sedar..
ommad.o:d.o ah!!omma risau sngat syukurlah d.o dh sedar..
d.o:apa dh jadi?
dr:d.o awk menghidap penyakit jantung tahap 5 perlu buat pembedahan dan cari pwnderma..syukurlah semua sudah disettlekan..ada penderma yg dermawan dermakan jantung dia..
d.o:nugu?
dr.:mian saya x boleh bagi tau..dia suruh saya rahsiakan..
dr.pon keluar..selepas dr.keluar..seorng peguam masuk
e.kim:mian sila tanda tangan wasiat ni..
d.o:wasiat apa ni?
e.kim:wasiat untuk org yg bernama d.o dari seseorng..nama dirahsiakan tapi dia serahkan semua harta dia kepada d.o..
setelah settle peguam tu pon keluar..roh ji hyo tidak tenang kerana janji nya..untuk membuatkan d.o tau bahawa dia mendermakan jantung..roh ji hyo sentiasa tunggu di sekolah itu..
jihyo:aq akan tunggu kau d.o..
tiba2 hilang bagaikan angin..selepas kejadian d.o dpt wasiat dn diselamatkan seseorang d.o terus pindah..
bomi masih sedih..dia mencari d.o..sayang sekali apabila dia dpt tau d.o sudah pindah..
hubungan d.o dgn jess sudah putus akibat jess curangroh ji hyo masih menunggu d.o..menunggu d.o..
selepas tiga tahun
(sebelum tiga tahun ni dorng form 3 sekarang form 6)
d.o berpindah semula ke sekolah lama..niatnya dtg untuk mencari jihyo dia tau dia bersalah..dia memasuki sekolah..untuk mencari bilik pengetua..semasa dlm perjalanan dia terlanggar seseorang...
d.o:mian..mianhaeyo..
??:*d...d..d.o!!*its okay..
bersambung..
YOU ARE READING
hoping that you always here by my side(complete)
Fanfictionjihyo kwn baik kpd d.o juga menaruh perasaan kepada d.o..snggup buat apa 2 untk d.o ji hyo seorang yg kaya namun tiada keluarga....d.o pula serdahana tetapi ada keluarga...d.o bnyak berhutng kerana hendk menangung ommanya kerana appanya sudah tiada...