Ξυπνησα κατα τις 6:30 το πρωι. Παλι ειδα αυτον. Αυτον που στοιχειωνει τα ονειρα μου. Αυτον που μισω πιο πολυ απ' ολους. Ειναι αυτος που κατεστρεψε την παιδικη μου ηλικια. Τοτε εχασα την αθωοτητα μου. Οταν τον μισησα και σκεφτομουν την αποπειρα αυτοκτονιας ως λυση στο προβλημα μου. Αυτος που κατεστρεψε την ζωη...αυτος...
Το καθαρμα μπηκε φυλακη. Αλλα καθε βραδυ ο ιδιος εφιαλτης. Πως βγηκε απο την φυλακη..πως επεστρεψε για να παρει και εμενα μαζι του..τοτε δεν ημουν δημοφιλης...δεν ειχα φιλους..μου το ειχε απαγορεψει..οπως και πολλα αλλα πραγματα γιατι θα τον ανακαλυπταν..
Αλλα οταν μπηκε φυλακη αλλαξα κατοικια και σχολειο. Ευτυχως βρηκα γρηγορα φιλους και μαλιστα τους πιο δημοφιλης. Και ευτυχως οι δημοφιλης στο σχολειο μου ειναι και πολυ καλοι ως ανθρωποι αλλιως τωρα θα ημουν τελιωμενη.
Με πηρε τηλεφωνο η Μελινα
Εγω- ελα βρε κολλ
Μελινα- Σταυρουλα ετοιμασου γιατι θα παμε για ψωνια θυμασαι;
Εγω- και γιατι θα παμε για ψωνια;
Μελινα- μα για το παρτι του κανουργιου..ξες αυτου του μαναρου
Εγω- ουφ το ξεχασα. Και σιγα το μαναρι ρε κολλ..τελος παντων ερχομαι
Εβαλα ενα χαμηλοκαβαλο σορτσακι μιας και κανει πολυ ζεστη και ενα μαυρο τοπακι.
Τελειωσα βαζοντας τα βανς μου.
Πηρα το κινητο μου,λεφτα και κλειδια. Βαφτηκα ελαφρα βαζοντας λιγη μασκαρα και λιγο αι λαινερ και ξεκινησα για το σπιτι της Μελινας.
Χτυπησα το κουδουνι και βγηκε η Μελινα
Εγω- ετοιμη;
Μελινα- ετοιμη!
Φυγαμε και πηγαμε στο εμπορικο. Αφου πηγαμε σε ολα τα μαγαζια του εμπορικου πηραμε αυτο που θελαμε.
Οταν εφτασα σπιτι ηταν μονο η μαμα αλλα οχι ο Γιωργος(ο αδερφος μου)
Μαμα- γεια σου Σταυρουλιτσα μου. Που ειχες παει;
Εγω- για ψωνια με την Μελινα. Ξες για το παρτυ που σου ελεγα!
Μαμα- ναι θυμαμαι τι πηρες; της εδειξα το φορεμα
Μαμα- πολυ ωραιο
Εγω-ο Γιωργος;
Μαμα- Βγηκε με τον Γρηγορη
Ο Γρηγορης μου αρεσε παλια αλλα τωρα τον εχω ξεπερασει. Νομιζω...
Πρεπει να το συζητησω με την Μελινα μιας και ξερει τον αδερφο της καλυτερα...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Χευυυυ. Το πρωτο μου κεφαλαιο. Ελπιζω να σας αρεσει. Επισης πανω ειναι η Σταυρουλα. Love yaaa
YOU ARE READING
Life?
Teen FictionΗ Σταυρουλα ειναι ενα κοριτσι που παει Γ' Λυκειου. Ολα στην ζωη της κυλουν ηρεμα... Ειναι δημοφιλης, εχει τις καλυτερες κολλητες...αλλα ολα αλλαζουν οταν ερχεται ενας νεος μαθητης στο σχολειο της..ειναι επισης Γ'Λυκειου και ειναι πολυ μυστηριωδης. Σ...