** Povestirea lui Jade** Era o zi racoroasa de iarna aici in Carolina de Nord , si eram la serviciu. Lucrez intr-un restaurant mic. Care doar unii oameni vin în când în când, de obicei, la sfârșit de săptămână. In timpul scolii lucrez de la 5 pm-10 pm , and 2pm-11pm ... .Acesta e de rahat, dar fac rost de bani, așa că nu mă plâng atât de mult. Eu doar faceam curatenie cand am simtit niste ochi care ma urmareau. M-am intors si mi-am continuat treaba, cand deodata am simtit doua maini pe umerii mei."Boo!" a spus o voce familiara. M-am intors si mi-am vazut seful. " M-ai speriat !" am spus eu si apoiam continuat sa fac curat.
"Scuze Jade ... Eu plec , doar sa nu uiti sa inchizi" a spus el indreptandu-se spre usa .
" Nu vreau !" Aminceput sa sterg ultima masa. Oficial eram singura in acest restaurant vechi. Am terminat de sters ultima masa si m-am dus la fiecare ușă asigurându-ma că sunt blocate. Dupa ce am terminat, am verificat totul, si am mers spre usa de la intrare ca sa intorc placuta cu " DESCHIS" aratand " INCHIS" . Dupa ce am incuiat usa mi-am bagat mana in buzunar ca sa scot telefonul si sa vad cat este ceasul ...11:37pm. Nu aveam destui bani ca sa am o masina .. si asa stateam doar la cateva blocuri distanta . In plus era un bun exercitiu :) Nu as prefera sa fiu doar oase sau doar grasime ... am carne pe mine .. si niste curbe .. dar nu sunt grasa . As putea spune ca arat ca Ali Simpson.. daca ar avea sens .
Mergeam acasa , era foarte frig, si imi tineam un bratu in jurul trunchiului meu si unul in buzunar . Eram oficial singura de pe aceste strazi la ora asta. Toate felinarele erau pe mine ghidandu-ma de-a lungul trotuarului . Singurul sunet care se auzea , era sunetul de la pantofii mei , pana cand am auzit altul ... si nu era dela mine ........ M-am oprit din mers si m-am uitat in jur sa vad daca mai este si altcineva. Am ridicat din umeri gandindu-ma ca persoana care a fost , a plecat si am continuat sa merg. Am continuat să meargă până când am tresarit din cauza la ceea ce am auzit . Am auzit tipatul acela care a fost asa sperios ... :/ M-am uitat în jur și imi mentinean ritmul pasilor , nu a fost nimic, dar dupa ea o tacere deplina a fost ! Ce se întâmplă? M-am gândit că poate am fost doar paranoica, așa că am continuat să merg până când am auzit un alt strigat, și a sunat ca un mârâit inuman .. !!!!! Am grăbit pasul meu și am fugit în direcția opusă de la casa mea. Am urmat țipătul pana într-un parc din apropiere. L-am urmărit, dar nu se mai auzea.. M-am oprit să-mi trag răsuflarea și sa privesc în jur. Nu am văzut nimic și n-am auzit ceva. A fost aceasta doar o glumă? A fost aceasta doar imaginatia mea? M-am uitat în jurul parcului ceva mai mult ,până când am văzut 2? 3? 4? Cinci! Am văzut figuri cocoșate, dar nu aș putea face ceva din cauza luminei scăzute de la felinar . Totusi m-am mutat putin din locul din care eram am văzut ce făceau ... a fost inuman, a fost groaznic, a fost ... Imposibil! Era o fată plină de sângecare se scurgea din trupul ei în mijlocul chirci lor. Am fost uimita, si necapabil sa ma controlez, m-am ascuns în spatele unui copac. Știam că mă vor auzi dacă alerg, și spre norocul meu, chiar dacă am mers încet.
M-am dat in spatele copacului, mi-am luat telefonul si am inceput sa tastez 9-11. Mi-am pus mana tremuratoare la ureche. A sunat de 4 ori si in final a raspuns cineva .
"Buna. 9-11 , care este urgenta dumneavoastra ?" A intrebat doamna .
" O-o o mo-arte!!! Am asistat la o mo-mo-arte ! " Am soptit in telefonul meu .
" Dumneavostra ce ? Doamna , nu va pt intelege, puteti vorbi mai tare ? " a intrebat ea.
Tu iti bati joc de mine ????
"Aici este o ucidere !" am spus mutin mai tare speand ca ' ei' nu mar fi auzit orice ar fi .
"Bine doamna, stati calma...Unde s-a intamplat asta? " A intrebatea... iar eu uitandu-ma imprejur.
Nu am mai fost in acest parc inainte, eu doar am urmat tipetele.
" N-n-u st-st-iu !!"
" Doamna trebuie sa-mi dati o locatie..." a spus ea.
" Puteti sa ma localizati cu ajutorul telefonului meu ? " am intrebat-o eu .
" As putea. Asteptati un moment." A spus ea , oftand am ausit cum tasta .. si apoi mi-a vorbit:
" Da , va vad, ... sunt niste politisti in apropiere