Part-2(Final)

149 26 6
                                    

ဟုတ္​ကဲ့.. တျခားsenior L ​ေတြoppa ​ေတြကို
support သလို က်မ မ support ႏိုင္​ပါဘူး..

admin senior L ​ေတြလို oppa​ေတြ ​ေမြး​ေန႔တိုင္​း လုပ္​ေပး​ႏိုင္​စြမ္​းလဲ မ႐ွိပါဘူး..

က်မ international fan တစ္​​ေယာက္​မဟုတ္​သလို..
ျမန္​မာျပည္​မွာလဲ လူသိတဲ့ ထင္​႐ွားတဲ့ L တစ္​​ေယာက္​လဲမဟုတ္​ရပါဘူး..

oppa ​ေတြ ဘယ္​ airport မွာ ဘာအက်ီ၀တ္​လဲ ငါလဲ အဲ့အက်ီ​ေလး၀တ္​မယ္​ဆိုၿပီး စာတန္​း​ေတြ႐ိုက္​ၿပီး အက်ီ လိုက္​၀တ္​ႏိုင္​တဲ့ L ​ေတြထဲမွာလဲ က်မမပါပါဘူး...

က်မ အ​ေမ​ေပးတဲ့ မုန္​႔ဖိုး​ေလးပဲရတဲ့ ဘာအလုပ္​အကိုင္​မွမ႐ွိ​ေသးတဲ့ uni ​ေက်ာင္​းသူတစ္​​ေယာက္​မို႔လို႔ သူမ်ား​ေတြလို..
official album တို႔ ဘာတို႔လဲ မ၀ယ္​ႏိုင္​ပါဘူး..

သူမ်ား​ေတြ လို live stream ၾကည္​့ဖို႔ bill​ေတြလဲ အမ်ားႀကီးမထည္​့ႏိုင္​ပါဘူး..

အ​ေမ​ေပးတဲ့မုန္​႔ဖိုးက မုန္​႔စားလိုက္​ ​ေလ်ွာက္​သြားလိုက္​နဲ႔ပဲ ကုန္​​ေနတာမို႔ပါ..

senior L​ေတြလို oppa ​ေတြ debut လုပ္​ထဲက L ျဖစ္​ခဲ့တာလဲ မဟုတ္​ပါဘူး

2015 ​ေရာက္​မွ Lျဖစ္​လာတဲ့အတြက္​

က်မ ဆိုတာ...senior ​ေတြနဲ႔ယွဥ္​လိုက္​ရင္​
ဘာမွမဟုတ္​တဲ့ ဟိုး​ေအာက္​​ေျခက L တစ္​​ေယာက္​ပါ..

L ​ေတြ သည္​းသည္​းလႈပ္​အား​ေပး​ေနတဲ့ fic ​ေတြ​ေရးတဲ့ နာမည္​ႀကီး author လဲ မဟုတ္​ရပါဘူး..

ဘာဆိုဘာမွ မဟုတ္​ပါဘူး...

က်မ ဆီမွာ oppa တို႔နဲ႔ပတ္​သက္​တာဆိုလို႔..

က်မအိပ္​ရာ ​ေခါင္​းရင္​းမွာကပ္​ထားတဲ့
oppa တို႔ ဆယ္​့ႏွစ္​​ေယာက္​ပံုရယ္​..

oppa တို႔ပံုပါတဲ့ စာအုပ္​ရယ္​..

88 wolf ဆိုတဲ့ shirt တစ္​ထည္​ရယ္​...

ph ထဲက MV ​ေတြရယ္​... luxion ကဟာ​ေတြရယ္​..

Fb မွာ သူမ်ားတင္​ထားတာကို save ထားတဲ့ photo ​ေတြရယ္​..

oppa တို႔ IG update ​ေတြရယ္​..
ပဲ သိႏိုင္​စြမ္​း႐ွိတာပါ..

senior ​ေတြလို..
ဒီ​ေန႔ oppa ​ေတြ ဘာschedule႐ွိလဲ ဘာ​ေတြလုပ္​လဲ ဆိုတာသူမ်ား​ေတြကို ​အခ်ိန္​နဲ႔တ​ေျပးညီ ​ေျပာျပႏိုင္​တဲ့ L တစ္​​ေယာက္​လဲ မဟုတ္ရပါဘူး..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 09, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I am a EXO-L foreverWhere stories live. Discover now