Medyada Dünya ve kıyafetleri.
********************************
Sabah alarmın iğrenç sesi ile gözlerimi açmaya çalıştım.Çalıştım çünkü açamadım.Niye mi? Gözüme acayip güneş geliyor da ondan. Sabah sabah alarma ve Güneşe lanet okuyup yataktan kalktım.Sabah güne lanet ile başladım ne güzel. Bide bu gün okulun ilk günü yeni okul yeni vıcık vıcık insanlar Hey allahım.Neyse ben kendimi tanıtmadım size.
Ben Dünya Akbulut
Babam annem ve ben Anakarada yaşıyoruz. Evet buraya yeni taşındık.Babamla çok iyi geçiniriz arkadaş gibi davranır hep bana ama annem öyle değil. Annemle hiç anlaşamayız pek yüzüme gülmez.Neyse bi kardeşim yok ama kardeşimden ayırmadığım bir dostum var Ela.Onlar Balıkesirde ,doğup büyüdüğüm şehirde,oturuyor.Burada özel bir okulda okuyacağım sanırım yeni insanlar falan filan.Hadi hayırlısı.Yataktan kalktığım gibi doğru banyoya koştum.Rutin işlerimi hallettim.Odama gelip üstümü değiştirmek için gardrobumun önünde durdum.Okulun ilk günü olduğu için fazla abartmamam gerek.Biraz düşündükten sonra kot şortum ve beyaz bir t-shirtte karar kıldım. Hızlıca giyindim. Saçlarımı düz taradım zaten hafif dalgalıydılar.Makyajı sevmediğimden sadece rimel sürdüm.Son olarak parfüm sıktım ve buz mavisi vanslarımı giyip mutfağa gittim.Herkes kahvaltı masasındaydı.İçeri girer girmez annem beni bi süzdü.Yüz ifadesinden anlaşılacağı üzere memnun olmamıştı.Aman çokta tın yani.Neyse ben yinede günaydın diyim nasıl olsa da anne yani dimi.
-Günaydın Anne.
-.....
Ne bu şimdi göz devirip babamın yanına gittim yanağına öpücük bırakıp
-Günaydın Baba
-Günaydın Prensesin
Canım babam benim yaa. Neyse kahvaltımı edip hızlıca bahçeye indim ilk gün olduğu için babam götürücekti.Arabaya bindim.Müzik eşliğinde okula geldik hiç konuşmadık ben buyum sessiz yolculukları severim.Okulun önüne geldiğimizde babam :
-Hadi bakalım prenses yeni okuluna geldik.
-Yeni okulun mu ? Yeni okulum değil yeni hapishanem baba.
-Bana bak deli kızım eski okulundaki gibi hırçın olmak yok hadi sana güveniyorum.
Babamın suratına baktım.Haklıydı eski okulumda çok olayların olmuştu.Sonra okulun bahçesinden arabanın içine bakan insanlara döndüm.Güldüm ve
-Bilemiyorum şimdiden elim kaşınmaya başladı bile.
-Kaşırım ben senin elini.
Güldüm.Babamın yanağına öpücük bıraktım
-Sana iyi işler babacım .
-İyi dersler güzel kızımBakalım okuldaki ilk günüm nasıl geçicek?
********************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudum Ol
Teen FictionÜç ilişkisinin hiç birinde mutlu olamamış Dünyanın ve yirmi küsür ilişkisinde bulamadığı aşkı yirmi birinci ilişkisinde bulan Yiğitin hikayesi...