hoofdstuk 2 heartbreak

23 2 1
                                    

"Waarom ben je te laat" vroeg Mr. Hendricks
"sorry Mr."
"ga maar vlug zitten dan"
Ze gaat zitten en hoort iedereen lachen. Ze denkt waarom lachen ze nu , Als de bel gaat en als ze opstaat kan ze niet opstaan. Er zit kauwgom aan dr broek vast , Shit denkt ze het was ook nog eens haar nieuwe broek. Iedereen lacht haar uit en ze schaamt zich als ze naar de wc wilt komt ze Daniël tegen , hij wilt met dr praten. "Ik moet je iets zeggen"
"zeg maar je weet je kan me alles zeggen" zegt kim
"Ik maak het uit... Ik heb een ander..."
Zodra kim dit hoort barst ze uit tranen. Ze rent weg gaat maar de wc en huilt. Waarom zou daniël dit willen doen , Hij weet hoe moeilijk ze het al heeft ze kan dit er moet ook nog bij hebben. Als ze wilt opstaan ziet ze dat dr mascara is uitgelopen ze wilt het wegeven op dat moment komt mandy (pester)
"Heb je weer eens zitten janken"
Kim durft niks te zegen ze weet toch dag het erger zou worden als ze iets zegt.
"toevallig geeft daniël me alles verteld , We gaan samen naar het bal"
Dan schrikt ze 😨
Is het mandy !!! IS MANDY ZIJN NIEUWE VRIENDIN ???!!!
Ze rent weg pakt haar fiets en fietst naar huis , Ze heeft nergens meer zin in. Alles wat ze doet gaat verkeerd. Ze pakt een bak met ijs zet de muziek aan en gaat op bed liggen.

Naamloos verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu