Waarom ? Waarom altijd ik ? Waarom moeten ze mij altijd hebben .... Wat heb ik ze ooit misdaan ? Op dat moment krijg ik een bericht van sanne (beste vriendin die verhuist is ) : Heey kim Ik mis je ontzettend erg , Hoe gaat het met je ? Met mij gaat alles goed. Waarschijnlijk kom ik in de meivakantie een week naar nederland ☺️ ....... Toen kim dit las , Wordt ze een stuk vrolijker ze kon niet wachten op de meivakantie.
"Hey sann , Fijn dat alles goed met je gaat. Helaas gaat het niet goed met mij😔. Mandy blijft doorgaan en mijn ouders hebben nog steeds ruzie ik denk dat ze gaan scheiden ... En daniël heeft het vandaag uitgemaakt. 😭😔
Ik heb zin in de meivakantie ik mis je heel erg"
Dan gaat de deur en moeder roept :" SANNE NU NAAR BENEDEN"
Als ze beneden komt weet ze wat dr te wachten staat : School
"Waarom ben je weggegaan?"
"Mam ik wil het er niet over hebben"
"Het zou wel moeten je bent niet niets voor niets naar huis gegaan"
"Mam laat het nou"
Als haar vader aankomt en vraagt wat er is en sanne antwoord niet , Pakt haar vader haar bij de arm en sleurt haar door de kamer heen.
overal blauwe plekken , Ze heeft een bloedneus en haar hele oog is dik.
Ze rent naar boven gaat naar haar kamer en doet de deur op slot. Ze wilt niks meer te maken hebben met dr vader. Of school. Of daniël. Alles zit dr tegen , Alles.
ze gaat slapen en hoopt dat ze nooit meer wakker wordt.