2.

27 1 0
                                    

Jsem Kalorína, je mi 19 a studuji gymnázium. Moje kamarádka se jmenuje Caroline, jí je ale 14 let a je se mnou na gymnáziumu. Jednou ve škole za mnou přišel jeden kluk který řekl, ať s ním chodím, ale já neřekla slovo a on rekl,že se potom potkáme za školou. Žeprý di něco povíme :-) .

Po škole

Po škole  jsem se měla potkat s tín klukem, co mi to řekl. Tak jsem tam sla a on tam byl. Potom mě políbil na čelo a řekl:"

,,Ahoj, se jmenuji Richie, a kdo jsi ty?"

''Jmenuji se Klára. Pújdem někam jinam, nás Caroline neposlouchá a aby to dokonce nevykecala. "

Potom jsem ho šla odprovodit k autobusu. Dala jsem mu pusu na pusu, a potom jsem šla domů.

Potom jsem po cestě potkala nějakou osobu, která stála u parku.

Potom jsem uvidělam jak jel autobus a viděla jsem Richieho. Poslala jsem mu pusu a chvíli jsem utíkala za autobusem.

Ale něco mi potom nehrálo. Ta osoba pořád za mnou chodila a potom se rozběhala domů.

Ta osoba mě zhodioa na zem a znásilnila mě. Kvůli té osoby jsem měla sádru na noze. Potom jsem šla s tim k doktorce a nakonec mi to řekla.

Potom jsem ve škole potkala Richieho a řeknula jsem mu to. On mi řekl,  že s tím mam jít na policii. Ale já mu řekla, že oni ho budou hledat. To je vždycky.

Potom jsem šla domů říct to mámě a tátovi. Ti na to dobře nezareagovali. Řekly to, co řekl Richie.

Nakonec jsem na tu policii nezašla. Potom se to už nikdy neopakovalo.

Tady je druhá kapitola, doufám že se vám líbila.

Im PosiblleKde žijí příběhy. Začni objevovat