1

896 16 1
                                    


  Am fost martorul multor miracole petrecute in viata oamenilor. Miracole financiare, miracole ale insanatosirii fizice sau psihice, insanatosirea relatiilor cu oamenii. Toate acestea s-au intamplat datorita cunoasterii si aplicarii Secretului.

 Acum un an viata mea a intrat in colaps. Eram epuizata. Tata a murit brusc iar relatiile mele cu oamenii erau haotice. Nu banuiam atunci ca din disperarea cea mai adanca avea sa rasara cel mai pretios dar. Am intrezarit un mare Secret. Am inceput sa urmaresc secretul de-a lungul istoriei. Secretul a fost ingropat. 

SECRETUL Secretul este raspunsul la tot ceea ce a fost, tot ceea ce este si totceea ce va f. - R. W. Emerson Probabil ca va intrebati: care este acest secret? Va voi spune cum am ajuns sa-l inteleg. 

Secretul a fost ravnit. Secretul a fost interzis. Nu-mi venea sa cred cine eraucei care il cunosteau. Erau cei mai mari oameni din istorie. Tot ceea ce voiam era sa impartasesc si altora Secretul. Am inceput sa caut oameni contemporani cumine care cunosteau Secretul. Unul cate unul, au inceput sa apara. Acest secretiti da tot ce vrei: Fericire, sanatate si bogatie. Poti sa ai, sa faci, sa fii tot ceea ce vrei. Putem avea tot ceea ce ne dorim. Nu conteaza cat de mare este lucrul dorit. In ce fel de casa ti-ar placea sa locuiesti? Vrei sa fii milionar?Ce fel de afacere iti doresti? Este vorba de ceea ce gandesti. Vrei mai mult succes? Ce vrei cu adevarat? Procesele din mintea ta atrag ceea ce ti se intampla.Tot ceea ce se intampla in viata ta se intampla pentru ca este atras de tine. Totul vine catre tine in virtutea imaginilor din mintea ta. Cu totii functionam pe baza aceleiasi energii infinite. Cu totii ne calauzim dupa aceleasi legi. Legile naturale ale universului sunt atat de exacte incat nu intampinam nicio dificultate atunci cand construim nave spatiale. Putem trimite oameni pe luna si putemcalcula timpul de aselenizare cu precizia unei fractiuni de secunda. Nu conteaza ca esti in India, in Australia sau in Noua Zelanda, Stockholm sau Londra, Toronto, Montreal sau New York. Cu totii functionam pe baza aceleiasi forte. A aceleiasi legi. Este vorba de atractie. Secretul este Legea Atractiei.  

  Inteleptii au stiut dintotdeauna asta. Poti sa scrutezi istoria mergand pana lababilonieni. Si ei au stiut asta. Nu toti insa, ci numai o mana de alesi. De cecredeti ca unu la suta din populatia lumii castiga aproximativ 96 la suta din tot ceea ce poate fi castigat? Credeti ca e o intamplare? Nu e o intamplare. Asa merg lucrurile. Ei inteleg ceva. Inteleg Secretul. Acum si voi sunteti pe cale sa patrundeti tainele Secretului. Cea mai simpla modalitate de a intelege legea atractiei este sa ma consider un magnet. Stiu ca magnetul este ceva care atrage. In esenta, legea atractiei spune ca asemanatorul atrage asemanatorul. Insa aici vorbim de procesul gandirii. 

Ce nu inteleg cei mai multi oameni este ca fiecare gand are o anumita frecventa. Gandurile pot fi masurate. Daca te gandesti la ceva iarasi si iarasi si iarasi, daca iti reprezinti in minte ca ai masina aceea nounouta, ca ai banii de care ai nevoie, ca inalti acea companie, ca iti gasesti sufletul pereche, atunci emiti acea frecventa in mod constant. Gandurile emit acel semnal electromagnetic care indreapta catre tine ceea ce le seamana. Inchipuieste-te traind in abundenta si vei atrage abundenta. Asta merge de fiecare data, oricine ai fi. Problema esteca cei mai multi oameni se gandesc la ceea ce nu vor si se tot intreaba de ce acel lucru intervine in viata lor mereu si mereu. Legea atractiei nu tine seama de faptul ca ceea ce gandesti este bun sau rau sau ca iti place ori nu. Lucrul raspunde gandurilor tale. Daca stai si te gandesti mereu la nenumaratele datorii pe care le ai, acesta este semnalul pe care il transmiti in univers. "Ah, ma simtgroaznic din cauza datoriilor", iti tot spui iarasi si iarasi si simti asta cu toata fiinta ta. Atunci de asta vei avea parte mereu.

 Treaba noastra ca oameni este sa avem permanent in minte ceea ce vrem sa facem,sa ne clarificam scopurile. Pornind de aici, incepem sa invocam una dintre celemai mari legi ale universului, care este legea atractiei. Devii ceea ce gandesti in majoritatea timpului dar si atragi lucrurile la care te gandesti cel mai mult. Daca intelegi asta, vei fi dobandit fundamentul intelegerii a tot ce se intampla. Principiul poate fi rezumat in trei cuvinte simple: gandurile devin lucruri.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 05, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Secretul - Legea Atracţiei   Rhonda ByrneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum