silah adam mace

24 3 0
                                    

Geçmişe dair hatırladığım hiçbir anım olmasa da bu beni rahatsız etmiyordu artık çünkü farkındaydım artık hatırlamak hatırlamamaktan daha korkunç olabilirdi. Marco ve madison bunları yeni tanıyorum fakat hayatımın  her anında varmışlar gibi hissettiriyor hatırla jakson diyor bazen içimdeki ses hatırla sana ve bana olanları hatırla içimdeki bu sesi susturamıyorum. Gece yarısı uyandım madıson dışarı çıkıyor onu takip etmeliyim çünkü bir şeyler saklıyor bunu ortaya çıkarmalıyım. Onun arkasından dışarı çıktım çok hızlı ilerliyor fakat ben hep arkasındayım. Yanına biri yaklaşdı konuşuyorlar ben duymuyorum ama kötü olduğu belli yanlarına gittim -bu kim madison -hatırladın mı beni? - nerden hatırlasın mace o seni ilk defa gördü -bir saniye madison -sen beni nerden tanıyorsun peki -birine benzettim -bu söylediklerine inanmalıyım -sana kalmış dostum bu arada ben mace bana silah adamda derler artık beni tanıdığına göre bundan sonra madison gibi dostumsun o çalıştığınız yer benim mafya olmadığım zamanlarda ordayım -bu da büyük patron mace yani benden önce söylemediğim için üzgünüm jakson -geçmişini hatırlamadığını biliyorum jakson ve umarım hatırlamazsın -hey mace düzgün konuş -tamam adamım bu tanışmaya evde devam edelim. Eve doğru yürürken karşımıza polisler çıktı mace ıslık çaldığı anda 5 kişi çıkıp polislerin önüne çıktı polisler neden geldi? bunlar kim? demeye kalmadan çatışma çıktı bir kişi bizi arkadan bir arabaya bindirdi biz kurtulduk ama arkamızda çok yaralı bıraktığımız kesin. bunları düşünürken depo gibi bir yere geldik içeri girerken her adımda korkum dahada arttı içeri  girdikten sonra gizli bir tünelden ve ulaştık o deponun geçiş olduğunu ve buraya geldiğimizi kimseye söylememiz gerektiğini söylediler evin içinde her açılan gizli dolaptan bir silah çıkarıyorlar ve bunları gördükçe ürperiyordum. Madisona baktığımda mace iyi tanıdığını ve ondan korkmadığını anlıyordum. içeride nerdeyse 22 adam vardı hepsi bu son çıkan çatışmadan dolayı tetikteydi bize telefonları kapattırdılar sanırım başı polisle dertteydi. -mace lütfen polisler neden peşinde anlatır mısın? -şuan değil -peki ne zaman? -jakson geçmişini hatırladığı zaman -ne demek benim geşmişimle sizin geşmişinisin ne alakası var -benim karışdığım olaydaki gerçek suçluları sadece sen biliyorsun oda kazada hepsi gitti hatırlarsan hem sen hem biz kurtulucaz -hatırlamam imkansız aradan zaman geçti o esnada kapıdan marco girdi  marco sen burada ne arıyorsun ben,  madıson  ve mace seni daha önceden tanıyorduk şuan bunları hatırlamıyor olabilirsin ama hatırlaman için elimizden geleni yaparız. -silahlı adamlar kapıda ve emin ol burayı kimse bulamaz jakson şimdi herkes uyusun. sabah olmuş gün doğmuş sanırım saatlerinde acelesi var benim gibi hayata yetişmeye çalışıyorlar yoksa hayatın kendisi mi saatlerden ibaret zamanında yaşamalı insan herşe yi zamanı varken hatırlamalı tüm anılarını, geçmişini unutmamalı ama unutmuş gibide yaşamalı ben beni ben yapan anıları kaybettim yaşadığım her an boş gibi eksikleri tamamlamaya çalışarak yaşamak geri gelebileceğinden bile emin olmadığım anıları beklemek  şimdi kendimi bulma zamanı herşeyi hatırlamalı ve kim olduğumu bulmalıyım ve bunlar olurken kaybolmadan, başka birine dönüşmeden yaşamalıyım, tekrardan sevmeliyim aşık olmalıyım. tekrar soruyorum kendime ben kimim?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin