Her Şey Yeni Başlıyor

28 0 0
                                    

Kızlar artık dört yaşına gelmişti artık ortama daha çok alışmışlardı yurtlarını başka bir kişi satın almıştı; Bay Norris! Yurttaki çocuklar açısından oldukca kötü olmuştu bu Bay Norris çocukları dövüyordu!.Buna bizim kızlarda dahil...Bir gün Eleanor,Alex,Dylan,Robert birlikte oyun oynuyorlardı.Alex koşarken eliyle bir vazo kırmıştı çocular biraz fazla hiperaktifti her çocuk böyledir.O sırada Bay Norris gelmişti Alex çok korkuyordu o kadar korkunçtu ki ondan korkulmaması imkansızdı!

Bay Norris :Neler oluyor burada bacaksızlar!

Alex :Şey Bay Norris...

Bay Norris :Evet ne çabuk söyle seni piç kurusu!!

Eleanor :Ben vazoyu kırdım Bay Norris üzgünüm oyun oynuyorduk.

Bay Norris elini kaldırıp küçücük kıza kaldıramayacığı kadar sert bir tokat atmıştı Eleanor Alex'den sadece 17 gün büyüktü onu kardeşi gibi görüyordu Alex'de ablası gibi...Odaları askerlerdeki odalar gibi ranzaydı erkeler ayrı bir bölümde kızlar ayrı bir bölümde kalıyordu çok miğde bulandırıcı bir yurttu bakıma ihtiyacı vardı kızlar lükse alışmışlardı bu yüzden çok zor alışmışlardı yurta.Odalarına dönüyorladı Robert ve Dylan kendi bölmelerine gidiyorlardı henüz 4 yaşında olmalarına rağmen birbirlerine çok değer veriyorlardı.Dylan ve Robert'in anneleri ve babaları arkadaşlardı bu yüzden küçüklükten beri arkadaşalardı Dylan'ın babası ölmüştü annesi ise onu doğururken hayata gözlerini yummuştu sıra Robert'e gelince Robert'in annesi babası tarafından öldürülmüştü ve babası ise kanundan kaçtımıştı ve hala bulunamıyordu.Kızlar odalarına gidiyordu Alex Eleanor'dan özür diliyordu Eleanor bir yandan ağlıyor bir yandanda Alex'e sarılıp hiçbirşey yok deyip onu teselli ediordu....

Evet arkadaşlar umarım beğenirsiniz ilk yazdığımı beğenmediniz sanırım ama inanın gittikce daha güzelleşiyor votelerseniz ve düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim ;)

Sıla B. Kenger

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hard LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin