Our story

177 10 2
                                    

Ο Άρης Μακρής είναι ένας ταλαντούχος νεος,ο οποίος σε σχετικά νεαρή ηλικία έκανε τα πρωτα του βήματα στον χώρο της μουσικής. Πρώτη φορα τον είδαμε με τους Sagga,με τους οποιους άνοιξε το schoolwave festival. Λίγα χρόνια αργότερα, δήλωσε συμμετοχή σε έναν διαγωνισμό της Amita motion,όπου κέρδισε και συνεργάστηκε με τους Βαγγέλη Κακουριώτη και Jimmy Gian, δημιουργώντας το συγκρότημα Boys and noise.

 Λίγα χρόνια αργότερα, δήλωσε συμμετοχή σε έναν διαγωνισμό της Amita motion,όπου κέρδισε και συνεργάστηκε με τους Βαγγέλη Κακουριώτη και Jimmy Gian, δημιουργώντας το συγκρότημα Boys and noise

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πρόσφατα δοκίμασε και το ταλέντο του στην υποκριτική με την θεατρική παράσταση "Οικογένεια Addams".

Σημαντικό ρολο στην καλλιτεχνική του πορεία όπως έχει πει πολλές φορές,παίξαμε εμείς οι πολυαγαπημένες του fans,οι makritses

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Σημαντικό ρολο στην καλλιτεχνική του πορεία όπως έχει πει πολλές φορές,παίξαμε εμείς οι πολυαγαπημένες του fans,οι makritses.Τον στηρίζουμε σε κάθε του βήμα και του υπενθυμίζουμε με κάθε τρόπο την αγάπη μας. Μάλιστα μέσα απο την σελίδα του αλλά και την ομάδα του,την Aris Makris Fans(official),έχουμε στενή επικοινωνία τόσο με τον ίδιο μαθαίνοντας τα επόμενα βήματα του,όσο και μεταξύ μας. Με αποτέλεσμα πλέον απο μια απλή ομάδα να μετατραπούμε σε μια πολύ καλά δεμένη οικογένεια. Όμως ποιές είμαστε; Ποιές είναι οι εμπειρίες μας με τον Άρη,αλλά και με τις άλλες makritses; Οι απαντήσεις είναι πολλές αλλά αν τις παρατηρήσεις θα δεις κάτι κοινό. Και αυτή ειναι η αγάπη μας για τον Άρη, η ομαδικότητα, η συντροφικότητα, η τρέλα, αλλά και η γλυκύτητα που διακατέχει τα μέλη της ομάδας. Το αξιοθαύμαστο ειναι η αλληλεγγύη και η συμπαράσταση και η δημιουργία φιλικών σχέσεων μεταξύ μελών που τους χωρίζουν εκατοντάδες χιλιόμετρα. Ποιά είναι η σχέση του Άρη με τις makritses; Η απάντηση δεν θα μπορούσε να είναι άλλη παρά μια σχέση που συναντάς στις πολύ δεμένες οικογένειες. Αφού μας θεωρεί, δεύτερη οικογένεια του. Τα αγγελάκια του, όπως μας αποκαλεί, τον στηρίζουμε με κάθε τρόπο και μέσο. Αλλά και τα συναισθήματα μας προς το πρόσωπο του Άρη δεν αλλάζουν. Αφού μαζί του πολλά κορίτσια μεγάλωσαν, γνωρίσαμε ανθρώπους και μέρη, μάθαμε να κυνηγάμε τα όνειρα μας και να παλεύουμε για ό,τι αγαπάμε. Ξετυλίξαμε το καλλιτεχνικό μας στοιχείο, δημιουργώντας διάφορα πανό, βίντεο, και σκίτσα από τα οποία διαλέγει ο Άρης και τα ανεβάζει στην σελίδα του δημιουργώντας έτσι ενα project που ονομάζεται #FanArtSundayByAris. Δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία που άρχισε να έχει fans. Όμως το μονο σίγουρο ειναι πως όσο περνάει ο καιρός ο αριθμός μας θα αυξάνεται. Υπάρχουν κοπέλες που ειναι fans του απο την αρχή των Boys and noise τον Απρίλιο του '13,οπως η 'Μαρια Καρύδα',η Γιώτα Α. και η Μαρία Πολλάκη, και άλλα κορίτσια που μπήκαν στην μεγάλη αυτή οικογένεια στην συνέχεια. Οι περισσότερες όμως άρχισαν το '14,κάποιες από αυτές είναι η Αναστασιια Τσιλιγκιρι,η Ιωάννα Κακουριωτη Μακρη,η Στέλλα Πατελάρου,η Maria Tsavthara,η Alexia Tziouri, η Μαρία Φιλλίπου,η Depi Sk,η Maria Stvr,η Ιωάννα Ανδρουλάκη και η Varvara kritikopoulou. Άλλες ξεκίνησαν δειλά δειλά το '14 αλλά έγιναν φανατικές το '15,όπως η Χρυσ Τζαβ',η Αφρο διτη,η Ευαγγέλια Ιωαννίδου,η 'Γεωργία βμκ' και η Maria Noiser. Επίσεις υπάρχουν και αυτές που τον αγάπησαν το '15 όπως η Ελενη Τσαμη,η Ανδριάνα Τουση,η Ειρήνη Βήτα, η Αναστασια Γιαννουλη Μακρη Κακουριωτη και η 'Μαρία Τζαβ',ενω κάποιες το '16,όπως η Δήμητρα Σακαδάκη. Βέβαια υπάρχουν και οι κοπέλες που έχουν συγκεκριμένη ημερομηνία που τον γνώρισαν και τον αγάπησαν,όπως η Μαρια Παπαδημητριου στις 3/01/15,η 'Ντινακι Μπν' στις 20/9/13,εγω στις 15/12/14,η θωμαή βελώνη στις 30/06/14, η Εύα Γεωργιάδου στις 15/9/13,η Κατερινα Αγθ. στις 25/12/14,η Ελένη Μει. στις 14/04/14, και η 'Ελενα Ρπ. στις 23/12/14. Δεν ξεκινήσαμε όλες από την αρχή, όμως ένα είναι σίγουρο. Θα είμαστε μαζί μέχρι το τέλος. Γιατί η αγάπη μας αγγίζει τον ουρανό. Όπως όμως δεν υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία που απέκτησε fans, έτσι κανείς δεν μπορεί να πει ότι makritses υπάρχουν σε κάποια συγκεκριμένη περιοχή. Αν αναζητήσεις προσεκτικά θα παρατηρήσεις ότι makritses υπάρχουν σε όλα τα μήκη και πλάτη της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού. Από το πιο βόρειο σημείο στο πιο νότιο και από το πιο ανατολικό στο πιο δυτικό. Γιατι σημασία δεν έχει η απόσταση στην αληθινή αγάπη,αφού εμείς οι makritses βρίσκουμε πάντα τον τρόπο να εκμηδενίζουμε την απόσταση και να ενώνουμε τις αγκαλιές μας με τον Άρη. Όπου και να πας μπορεί να συναντήσεις κάποια από εμάς. Για παράδειγμα στην Θεσσαλονίκη την 'Μαρία Τζαβ' και την Όλγα Μαξιμένκο. Στην όμορφη Λαμία την Maria Tsavthara. Στις καταπληκτικες Σέρρες την Ζηνα Ταφ'. Στα αρχοντικά Χανιά την Ιωάννα Ανδρουλάκη. Αλλά και στην πανάρχαια Αθήνα την Depi Sk και την Χριστίνα Ζαχ.. Στην απλή Αλεξάνδρεια την Εύα Καλογιάννη(εμένα). Στα υπέροχα Τρίκαλα την 'Θωμαή Βελώνη'. Στα ιστορικά Γιάννενα την Στέλλα Πατελάρου. Φυσικά θα συναντήσεις και Makritses στο εξωτερικό όπως την 'Γιολη Γκιωκα' από την Αλβανία. Όμως όσα χιλιόμετρα και αν μας χωρίζουν από τον Άρη, δεν έχουν καμία σημασία όταν ενώνονται οι αγκαλιές μας και μας γεμίζει με υπέροχες αναμνήσεις.Για κάθε μια από εμάς ο Άρης είναι κάτι το ξεχωριστό, κάτι το μοναδικό. Η καθε μια από εμάς τον ξεχώρισε για τελείως διαφορετικό λόγο. Όμως έχει ενδιαφέρον να ακούσει κάνεις αυτούς τους λόγους,γιατι μέσα από αυτούς τους λόγους μπορουμε να καταλάβουμε τον Άρη ως ιδιοσυγκρασία,αλλά και ποια απο τα εξωτερικά του χαρακτηριστικά ειναι τα "δυνατά" του σημεία. Κάποια απο αυτά τα χαρακτηριστικά και τα σημεία που μας εκαναν να τον ξεχωρίσουμε είναι η φωνή του, λενε η Κωνσταντινα Σιωμου,η Alexia Tziouri,η Αναστασια Γιαννουλη Μακρη Κακουριωτη,η Depi Sk,'ματινα κορ',η Λαμπρινή Γιαννούλη Μακρη Κακουριωτη,η Γαβριέλα Μαμώλου,η Ρουλίτσα Μι',η Στέλλα Πατελάρου,η Αουρόρα Χ',η 'Θωμαή Βελώνη' και εγω. Η επιμονή του να πραγματοποιήσει τα όνειρα του,όπως ειπαν η Κωνσταντινα Σιωμου, η Alexia Tziouri και η 'ματινα κορ' . Ο χαρακτήρας του αναφέρει η Νίκη Λεβέντη,η Ρουλίτσα Μι' και η Αναστασια Γιαννουλη Μακρη Κακουριωτη,η 'Θωμαή Βελώνη' και εγω. Η εμπιστοσύνη που έχει στον εαυτό του προσθέτει η Αναστασια Γιαννουλη Μακρη Κακουριωτη. Το χαμόγελο του προσθέτουν η Depi Sk,η Λαμπρινή Γιαννούλη Μακρη Κακουριωτη,η Γαβριέλα Μαμώλου,η Ρουλίτσα Μι' και εγω.

 The A TeamWhere stories live. Discover now