Kavga

17 3 1
                                    

Sabah uyandım gerçekten ine sersem gibiydim.Okulda herkes tarafından seviliyordum tabi bu güzel birseydi.Tabi çoğunun korkusunu saymazsak. Ekimi yüzümü yikadim kiyafetlerimi giyindim saclarimida biraz topladıktan sonra hazirdim.Aşağı indim servisi beklerken yamayi en çok sevdiğim şeyi yaptim sigaramı yaktım.Servisin gelmesine az kalmıştı bende son nefesini içime çekip sigarayı attim.servis gelmişti her zamanki gibi en öne geçip istediğim müziği actim.

Şu müziği kim acti?

Ben açtım söylemek istediğin birşey mi var?

Yok özür dilerim.

Önüme döndüm kimse bana karisamazdi sonuçta arada onlarında istediği müziği aciyordum.Neyse okula geldim uff herkes salak gibi sevgililerinin yaninda.Ne yılışık insanlar var ya.Hah iste o gerizekali kız!Sürekli bana bakiyor gerçekten derdi ne anlamıyorum.Aslında kizin benim sevgilim de gözü vardi ben o gözleri çoktan oyardim da yeni disiplinden ciktim.Ama yinede kizin bana karsi son bi hatasini bekliyordum.Bunlara düşünürken sinifa girdim.Sevgilim çoktan gelmiş bile.Yanağına bir öpücük kondurdum.

Gunaydin sevgilim.

Karşılık verdi bana

Günaydın.

Sinifta kimse yoktu bu yüzden rahattik beni belinden tutup kendine çekti daha sonra köşeye duvara yasladi ve dudaklarima yapisti ah evet buna bayiliyordum.Sonra biri gelir diye ayrildik.Tam o sirada yine o kiz geldi ve sevgilime selam verdi.Deliye döndüm.

Çek o elini oruspu.

Ya susar misin?Sadece Kaancığıma selam veriyorum.

Ne Kaancığım mı iste simdi bitmişti...

Arkadaşlar ilk bolum Lisa oldu ama diğerleri daha uzun gelecek.

Yeni HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin