-1-

762 40 2
                                    

De câteva ore alerg prin pădure . Vreau sa scap o data de el . Sa nu il mai văd niciodată in viața mea . Il urăsc . Cum a putut face asta ? E un nesimțit fara inima .
Daca va întrebați ce se întâmpla , va voi povestii pe scurt . "Mama mea a murit cand m-a născut pe mine din cauza cancerului netratat . M-a lăsat in grija tatălui meu "drag" si a plecat pe lumea cealaltă . Din ziua in care mama nu a mai fost pe pământ , tata a început sa bea , sa se drogheze si sa ma urască pentru ca el crede ca din vina mea , mama nu mai e . Azi dimineața ,tata s-a trezit cu un chef de a ma da la prostituție . Asa ca am plecat".
Ma opresc din alergat ca sa mai inspir aer . Văd in depărtare niște case . E un fel de trib . Ma îndrept spre acea direcție .
-Ce cauți aici. ? Ma întreba o voce groasa .
-Ăăăăă .. Eu.u.u am fugit de acasă si nu am stiut unde sa ma duc .
- De ce ai plecat de acasă ?
- Tatal meu a vrut sa ma dea la prostituție .
- Dar mama ta ?
- Ee.. Ea.. Ea a murit . Cand m-a născut pe mine.
- Ăăă.. Avem încă o cabana . O vrei ?
- Sigur . Șiiii..
- Spune .
-Mulțumesc ...
- Jack .
- Jasmine. Incantata .
- Si eu . Vino . Imi spune si ma ia de mana . La atingerea lui mi s-a electrizat tot corpul . Vedeam oameni care se aplecau in fata lui . Ce se întâmpla ??? . Am ajuns in fata unei cabane . E destul de mare . Si sa vezi interiorul . Este tot roz Pal cu mov si alb . E asa frumos . Un pat mare si încăpător , o masa de machiaj doua uși . Intru in una si se afla o baie imensa , albă cu mov . Cealaltă usa era de la dressing-ul meu . Cum se face ca erau haine pe mărimea mea ?
-Cum se face ca sunt haine
pe mărimea mea ?
-Eu ..

Heiii ... O noua carte . O sa mai postez si la celelalte dar mai e si scoala . Cand voi avea timp voi posta la câte o carte . ❤️❤️

Alpha , regele meu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum