Toch niet alleen

45 1 0
                                    

Het eerste uur is voorbij, het is lesverwisseling dus we krijgen even tijd om al onze boeken te nemen voor het volgende uur. Ik wandel naar de kluisjes, kluis nummer 17 is de mijne. Ik prop al m'n boeken erin en hou die van Nederlands opzij, die heb ik nodig voor het volgende uur. Er loopt een meisje deze kant op, komt ze naar mij? vroeg ik me af? Wacht even ze komt echt naar mij! Euuhhm.. wat moet ik doen, euuhh, Aria stay cool. Vertelde ik mezelf.
Nessy: "Hey, jij bent het nieuwe meisje Aria, ik ben Nessy leuk je te ontmoeten."
Ik was blij dat iemand me opmerkte, en Nessy leek heel lief!
Aria: " euh, hoi Nessy leuk je te ontmoeten."
Nessy: " ik zat achter je bij wiskunde, ik hou ook van Annie!"
Aria: "gaaf, toen ik klein was had m'n vader kaartjes gekocht voor de musical, ik was zo blij ik kende elk liedje vanbuiten, en stond klaar met m'n Annie costuum, maar m'n vader had het druk hij kon het niet halen, ik was zo verdrietig.. Toen kwam een vriend van m'n vader, Bruce. Hij nam me mee naar Annie. Ik was echt blij dat hij kwam hij was net als een tweede vader voor me."
Ik voelde me echt goed bij Nessy, toen de bel ging waren we elkaar verhalen aan het vertellen toen we nog jong waren, onderweg naar Nederlands.

Does He Notice Me? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu