Alergi grabita prin aeroport spre intrarea in avion sperand sa nu il pierzi. Dintr-o data intri in cineva,tu cazand peste acea persoana ,buzele voastre atingandu-se.
-Imi pare rau. spui facand o plecaciune grabita.
Vrei sa pleci,dar acea persoana incepe sa vorbeasca.
-E asa greu sa vezi pe unde mergi?Daca ne-a vazut cineva?!
-E asa greu sa treci cu vederea intamplarea asta?spui pe un ton amuzant si totusi iritat
-Da.Daca ai stii cine sunt nu cred ca ai trece asa usor cu vederea incidentul.
-Chiar nu-mi pasa cine esti ,eu vreau doar sa ma urc in avion. zici si intri in avionDupa putin timp iti gasesti locul in avion, dar cand te uiti sa vezi cine sta langa tine observi ca e Sehun din Exo. Isi intoarce si el privirea la tine.
-Iar tu?spune enervat
-Poftim?
-Aa, fara ochelari si sapca nu ma recunosti. spune putin amuzat. Ai dat peste mine acum 10 minute. Mai stii?Aproape ne-am si sarutat.. ultima propozitie facandu-l sa se inroseasca putin-Oh.. te rusinezi aducandu-ti aminte de micul sarut. Cum am spus, imi pare rau.
-Nu e nimic. Adica e ceva, adica nu mai sunt suparat, dar nu ma refeream ca nu e nimic despre sarut, cred. se balbaie elIncepeti sa vorbiti despre toate pe parcursul zborului si faceti schimb de numere.
Ok. E prima oara cand incerc sa fac un "Imagineaza-ti ca",deci,cum vi se pare?:))