"Lasule!", "Gay-ule!", "Prostule!" sunt doar niste cuvinte obisnuite pentru mine. Nu sunt gay, sau asa cred... Oricum... In 5 luni am auzit toate injuraturile existente.
Bzzzz...
Ma ridic lenes si iau telefonul in mana.>buna scumpete!
<ce e Larissa?
>imi e dor de tine
> sa nu uiti ca azi mergem impreuna la mall
<aa.... Scuze... Am uitat, si i-am promis mamei ca o ajut.
>vin si eu sa va ajut.
<nu trebuie.
>ba da.
< ba nu. Vorbim la scoala. Pa.Inainte sa primesc raspunsul inchid telefonul.
Acum nu mai am chef de nimic. Mai ales de ora in care azi dam testul de lupte cu katana. Trebuie sa mergi. Ai uitat ce i-ai promis lui Kris? Nu... Tin minte ce i-am promis. Atunci? ... O sa merg... Dar doar pentru Kris. Da... Bine indragostitule. Acum pregateste-te. Nu sunt indragostit! Atunci de ce i-ai dat numarul tau Larissei? Nu eu i-l-am dat! Atunci cine? Brian! Daca zici tu.. Acum du-te, ca altfel incalci promisiunea fata de prima ta iubire. E adevarat ca-l iubeam, dar nu in felul ala! Ci a pe un frate. Siguur... Nu are rost sa ma cert si cu tine! Imi ajunge Toma.
Dimineata asta este speciala. Pe langa lucrurile normale, presimt ca se va intampla ceva frumos. In sfarsit se va schimba ceva in bine, dupa mult timp. Dar de obicei, cand mi se intampla un lucru frumos, dupa se intampla doar lucruri rele. Parintii m-au trimis aici, ca sa nu le adic ghinion. Toata lumea imi zicea Ghinionistul. Era una din multele porecle care mi-au fost date.
Ma trezesc din visare cand suna alarma. Uitandu-ma la ceas observ ca este ora 07:45.
Am un sfert de ora sa ajung la scoala, iar eu sunt in pijama...
Imi fac repede un dus, ma imbrac intr-un tricou alb si blugi negrii. Ma incalt, imi iau gheozdanul si o bluza de trening verde, apoi plec spre scoala.________
Sper sa va placa aceasta carte.
Imi cer scuze daca exista greseli, dar scriu pe telefon si nu prea am timp sa corectez.
CITEȘTI
Un Nou Început ~ yaoi [boy x boy]~
RomanceAkio, un băiat cu un trecut nu prea minunat, ajunge la Liceul Inima De Leu, unde își creează o noua viața. Dar totul se va schimba când ajunge aici? Sau nu?