Capitolul 2 - Schimbarea -

198 21 2
                                    

Ma plimb pe coridorul aproape plin. Mina si Brian au plecat la un concurs in celalalt oras, iar eu am ramas cam singur... Gandindu-ma la asta, deodata imi cad castile......
Cand ma aplec sa le iau, vad niste copii straini. Cred ca sunt noi...mai bine ma duc sa-i salut si sa-i ajut, daca au nevoie.

-Hello, baieti.....si fata! Pe mine ma cheama Akio Yume,pe voi?
-eu sunt Abbygail Sena, el este Daiki Kirigaya, Rei Okita si el este Jun Domaine. spune fata
-incantat! Sunteti noi pe aici, nu-i asa?
- da.
-daca vreti va fac turul liceului.
-ar fi minunat.spune brunetul cu ochii rosii
-bine atunci. Urmati-ma.

Dupa ce le fac turul liceului si le spun tot ce este de spus legat de el, ma indrept spre sala de sport unde vor anunta colegii de camera de la camin. Chiar par draguti.... Mai ales Abby si Jun. Nu ii cunosc, dar dintr-o prima impresie, cred ca Abby, Jun si Rei invata destul de bine, daca nu foarte bine. In schimb Daiki e distant si cred ca ascunde ceva... Ai de gand sa iti faci noi prieteni. Te-ai saturat de Mina si Brian. Ba nu. Te urasc constiinta! Nu stii nimic!

-pe cine avem noi aici? E chiar Akio Yume. spune Toma incepand sa rada. Esti distrus ca prietenii tai nu sunt aici ca sa te apere?! Saracul de tine...

Nu apuc sa spun nimic, ca el continua.

-hai sa iti dau o lectie. Astfel, vei invata sa nu imi mai vorbesti asa. Mori de frica... Vezi doar sa nu faci pe tine.
-nu imi e frica de tine! Cara-te de aici! M-am saturat de tine si iesirile tale!
- te dai mare pe langa fete, nu?! Daca te crezi asa tare, atunci de ce le spui prietenilor tai sa te apere?
-dar tu de ce umbli aproape mereu cu turma dupa tine?
-pana aici ti-a fost!
- nu mersi. Nu am chef de asta. spun plecand, dar il aud tipand din spate.
- daca pleci, le arati fetelor ca esti un las!

Ma opresc, intorcandu-ma spre el.

-cine a spus ca imi pasa ce cred ele? spun plecand
-gay-ule! urla din urma

In general nu imi pasa ce cred oamenii despre mine. E adevarat ca nu imi gasesc locul de cand au plecat Mina si Brian, dar se intorc pana maine. Imi continui drumul spre sala de sport. Ii vad pe Abby, Rei, Jun si Daiki. Ce bine! Credeam ca nu o sa ii mai vad fiind ocupati cu initierea.Jun pleaca, iar Daiki dupa el. De ce am impresia ca ma evita?

- buna, Abby, Rei. spun cand ajung in dreptul lor. Cum vi s-auparut profesorii si salile?
-salile sunt bine dotate, dar profesorii sunt imbracati destul de ciudat...
-alea se numesc kimono-uri. spune Rei, apoi pleaca
-mereu e asa?
-da. Este foarte intelept, dar are obiceiul sa nu vorbeasca prea mult. ma lamureste Abby. Si pe langa asta, e un prieten foarte bun. Ar face orice pentru noi.
-acum stai sa vorbesti cu fetele noi, care nu stiu ca esti gay. Asta e culmea...
- Toma, pleaca! Si nu sunt gay! urlu enervat de insistenta lui
-te dai mare. Si vrei sa cuceresti inca o curva ca Larissa.
-Abby nu e curva! Si nu ma dau la ea!
- a da... Pentru ca esti gay... spune razand
- nu sunt gay! Discutia asta nu ajunge niciunde...
- atentie elevi! Fisele cu camerele de la camin sunt afisate in camin, langa biroul supraveghetorului. Dupa excursie, va trebui sa stati asa.Iar pentru maine, pregati-ti-va o pijama groasa, o geaca si haie sport, pentru ca mergem in excursie. Fisele cu excursia, sunt afisate pe panoul cu informatii.
spune profesorul Tsubaki

Ma duc sa vad ce este cu excursia. Aici scrie ca echipele sunt formate din doua persoane. Eu sunt cu...

-Daiki? Super! In sfarsit nu poate sa ma mai evite...
-Daiki nu te evita, Akio, doar vrea sa stea singur. spune Jun
-esti sigur?
-da.
-bine atunci. Tu vei fi in echipa cu Rei?
-da. Abby cu o fata pe nume Mina, iar cu noi vin profesorii HyuNa,

- ce este?spun vazand ca incepe sa respire greoi
-n-nimic... Eu... Aaa...trebuie sa iau o gura de aer.spune fugind afara

Ce l-a apucat oare? Ne va insoti si profesorul... Lai?! Credeam ca a renuntat la scoala asta, ca sa predea la una dintr-un oras apropiat. Il cunosc pe Lai de cand sunt mic. Eram cei mai buni prieteni, pana cand...

-buna Akio.spune Larissa sarindu-mi in brate. La ce te gandesti? La mine?

Larissa e o fata frumoasa, roscata, nu prea inalta, care se tine incontinu dupa mine, fapt care ma enerveaza. In fiecare zi ma suna si imi trimite mesaje,iar din vina ei o sa imi schimb numarul.

-nu ma gandeam la nimic.spun schitand un zambet fals. Tocmai mi-am amintit.... Trebuie sa vorbesc cu Daiki.
-e unul din baietii noi, nu? Cel cu parul aproape negru si o suvita rosie?
-da...
-e asa dragut! L-am vazut indreptandu-se acum spre curtea interioara. Tocmai ce a plecat.
-a fost aici?!
-amm...da... Dinainte sa vin eu....
-bine. Mersi. Pa.spun fugind spre curte

Ma plimb prin curte de zece minunte si inca nu l-am gasit,dar nu ma las batut.

De ce? El nu te baga in seama. Stiu... Ai vorbit pana acum cu el? Nu. Dar... Dar? Nu ma las batut. O sa ma tin dupa el pana ma accepta. Ooo... Cineva e indragostit. ... Da... Poate... Recunosti? Da. Chiar vrei sa ii dai lui Lai dreptate... Nu. Atunci? Nu stiu sigur daca sunt indragostit de el. Vreau sa devenim macar prieteni,sa il cunosc bine, sa am incredere in el iar el in mine. Deci vrei sa fiti impreuna. Poate... Nu poate! E clar ca esti indragostit de el.

Uite-l! In sfarsit!

-buna.spun asezandu-ma langa el la poala unui copac inflorit
-buna.spune vrand sa plece, dar il prind de mana si ajunge extrem de aproape de mine.

~Va urma~

Un Nou Început ~ yaoi [boy x boy]~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum