Karma

150 14 4
                                    

Selles loos ma räägin babest Loolast. Ta on ikka ilge tibi . Peale selle ta keerab veel teistele käru. Ühel päeval levis jutt ,et Loolal on kõht lahti. Seda oli ausalt öeldes näha. Ta iga tund käis vetsus. Aga ühes tunnis (matas) ta ei tohtinud välja minna. Ta mõtles ,et tal on väike puuks ainult tulekul. Niisiis ta tahtis lasta peeru, aga tal tuli kõik vedel kaka püksi. Ta pinginaaber tundis mingit rämetat haisu. Ta küsis kõva häälega ,et kes peeru lasi. Loola ütles, et tema küll midagi ei tunne. Varjates oma kakast peput. Ta tundis,et midagi voolab kõik see kaka läks põrandale ja see hääl nagu whaat. See haises rämedalt ja kui kogematta Lola ja ta pinginaabri lauad lahku lükati nägid kõik ,et Loola vedel kaka oli põrandal. Loola hakkas punastama kõik klass iuuu-tas. Ta pinginaaber hakkas oksele ja oksendas oma laua kui ka asjad täis. Poisid tegid pilti ja panid igale poole selle pildi ülesse. Tüdrukud ta ümbruses otsustasid ,et lähevad see tund esimesse ritta kuna silma nägemine kadus ära . Ja mina ... mina tegin sellel ajal mata ülessanded ära.
ÄRA KUNAGI USALDA PEERU!
LÕPP
------------------------------------------------------
KUIDAS TEILE SEE RAAMAT MEELDIB? MUL ON KA UUSI RAAMATUID NIMEGA "PÄTIPLIKA","MODELLIELU,"KÜSIMUSED, VASTUSED,TEATED JA MUU SELLINE. VARSTI VALMVAD KA RAAMATUD "HULLUMAJA" JA "LAAGER".
ILUSAT LUGEMIST JA MA MUIDUGI
ARMASTAN TEID!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 10, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kättemaks ÕpetajateleWhere stories live. Discover now