Intalnirea misterioasa

33 3 0
                                    

Ce o sa ma fac ??? La ora 18:00 trebuie sa ne vedem si este ora 16:00 si nici parul nu il am facut....aratam oribil 😱😱😱Noroc ca atunci s-a intors mama de la cumparaturi.....imi cumparase si mie o rochie,niste tocuri si un ondulator (acesta era cel mai tare pentru ca l-am vazut si pe Instagram 😂😂). Mai aveam o sansa ca sa arat bine.(....)
M-am aranjat si apoi am plecat spre Starbucks(moama ce emotii aveam)

)M-am aranjat si apoi am plecat spre Starbucks(moama ce emotii aveam)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Tocmai ce vroiam sa deschid usa de acolo si il vad. Era asa de perfect. Si-a dat parul cu gel , si-a pus o jacheta neagra de piele si niste paltaloni mulati ,iar parfumul sau absolut mirific se simtea chiar si de la usa,pe scurt ....era perfect !! Eram atat de emotionata incat nu am putut intra. Dar....ce bine ca Iulia trecea pe acolo si am vorbit cu ea:
I: Ce faci aici ?? Afara....De ce nu intri ??
Eu: Am niste emotii atat de mari,daca ii zic ce simt si el imi va rade in nas,daca nu ii place cum arat ? Cum beau ? Cum imi sta parul.....daca ma va face de ras ??
I: Nu ai de ce sa iti faci emotii,tu esti o fata superba,iar el un baiat bun,chiar nu ai de ce sa iti faci emotii!!!
Fara sa mai apuc sa ii multumesc ,ea m-a impins inauntru.
M-am asezat la masa unde era si el,acolo deja ma astepta un Chocolate Cream (dar de unde stie el ca aceea este bautura mea preferata ??? )
Eu:-Buna,ce faci ??
El:Buna,te asteptam,tu ?
Eu:Am intarziat mult ??
El:Nu...ti-am luat ceva de baut....sper ca iti place
Eu: Da! Este bautura mea preferata. Cum ai stiut ??
El:Pai....este si a mea
Eu:Aham....vroiam sa te intreb ceva ....
El:Ce este ??
Eu:De ce la scoala te ascunzi sub o gluga mereu???
El:Vreau sa am 2 personalitati ....stiu ,este o tampenie..
Eu:Nu,chiar deloc ☺
El:Te simt cam stresata este ceva ??
Eu:Pai.....mda....eu te.......
El: Ce ?
Eu: Eu te plac 🙊
Nu mai stiam ce sa fac....eram atat de speriata de ceea ce va zice.
Dar.....chiar atunci......

Dragoste imposibila de posibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum