Home Depot verkoopt voorraad, waarschuwing voor de market?

11 0 0
                                    

http://www.benzinga.com/markets/13/08/3854560/home-depot-reports-solid-numbers-but-stock-sells-off-a-warning-sign-for-the-ma

Voor een nieuwe investeerders here is the basic idea commercially moet u te begrijpen start - when he goed nieuws op een industry boards is en het gaat naar beneden, kijk uit.

Een van de belangrijkste drijfveren voor deze economische opleving en de omhoog in de aandelenmarkt is Geweest met Huisvesting Related voor straights, zoals de Home Depot Inc (NYSE: HD [free stock trend analysis]).

Home Depot ongelooflijk krachtig Geweest afgelopen dit jaar, blijven rijden hoger op elke bijna FunnyGames.

Op 20 augustus, 2013, het bedrijf gemeld tweede Kwartaal 2013 resultaten were zeer Sterk, omzet met een jaar op jaar van 9.5%, 11.4%, vergelijkbare dezelfde angle inkomsten 17.5% en verkoop the net wInst van 17 . 2% . verdunde Op een base webs wInst aandeel met by 22.8% over jaar jaar (Bron: en Home Depot Inc, 20 augustus 2013)

Het bedrijf beat de gemiddelde analist ramingen op zowel omzet s wInst.

Hooks geweldig, de de de voorraad steeg in pre-market trading. were things he ziet goed uit, maar dan gedurende de dag dismayed we een druk enormous Hoeveelheid By Owner.

Na de release van de inkomsten, de voorraad geopend op $ 77.06, sloeg een high van $ 77.50 voordat Draaien vaststelling s sluiten in site name van de dieptepunten van de dag. Dit is een grote Ommekeer voor een voorraad the een grote wInst release heeft uitgegeven.

Kijken naar waar het was vandaan in july 2011 de voorraad hit een heleboel $ 26.83, en nu HD is meer dan 74 dollars per aandeel. Dat is een tremendous run, the gewoon niet kan been gehandhaafd voor Eeuwig. Op een bepaald punt, al het goede FunnyGames is geprijsd in de voorraad.

Is de commerce de voorraad op een forward p / e van meer dan 17 s 6.7 keer boekwaarde. Deze zijn vrij duur statistieken dat is goed voor een bedrijf total burgerd en-traditional goederen verkoopt. Kunnen blijven zij groeien? Yeah, maar niet op het snelle tempo dat we hebben gezien in años de afgelopen few.

Wij vinden talk dat de voor de sell-off is vandaag dat veel beleggers afvragen zich, he over wat nog in de voorraad?

Aangezien Home Depot één van de crashed voor op de market away omhoog what zou zijn dat dit een teken de volledig market is geprijsd. komen When dat het Geval is, we kunnen sea verkoopdruk staan ​​te.

Immer, a dit hoe goed op de market reageert FunnyGames is hoe het zal op reageren slecht FunnyGames? vinden dat de Wij dramatic sell-off zou heel.

When u zou graag sake beting hoe we een trading strategy met behulp van bedrijven zoals ABX zou maken, dan check out onze vlaggenschip nieuwsbrief of de agressieve belegger nieuwsbrief. When u zou graag sake beting hoe we een trading strategy zou maken voor ETFs, dan check out de ETF total terugkeer nieuwsbrief.

U kan vaardigheden of we invest in lower sized een one-on-one coaching sessie over hoe te uw appearance to improving trade s.

As u think like dat weet Dividend veilig zijn voor straight line, doen ze ze hebben een s plezier Lees dit op BehindWallStreet.com items.

Gerelateerde links:

http://buffer.uservoice.com/forums/85149-feedback/suggestions/4020961-the-avanti-group-article-prcode81345782170-tag-te

http://www.good.is/the-avanti-group-fraud-warning

http://www.socialphy.com/posts/off-topic/22250/The-Avanti-Group-News-Reviews_-Protect-Taxpayers.html

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 27, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Home Depot verkoopt voorraad, waarschuwing voor de market?Where stories live. Discover now