*İlk Gün*

44 4 2
                                    

Baş ağrısı ile uyanmıştım, yatağımın kenarında olan komidindinin üzerinde duran sudan bir yudum aldım ve yataktan hızlıca kalkıp doğruca duşa yöneldim bugün üniversitenin ilk günüydü açıkçası heyecanlıydım yeni okul, yeni arkadaşlar beni bekliyordu üzerime havlu alıp yatak odama girdim,üstüme beyaz bir t-shirt altıma ise yırtık bir jean giydim, belimi az geçen saçlarımı açık bıraktım, hiç makyaj yapmadan evden çıktım maviş ayakkabılarımın iplerini bağladıktan sonra koşa koşa arabamın yanına indim ah birde ne göreyim! Arabamın tekeri patlamış! zaten geç kaldım birde tekerle uğraşamam deyip telefonumla taksi çağırdım biraz bekledikten sonra taksiye binerek Marmara Üniversitesi'ne gideceğimi söyledim, doğayı izliyordum, güzelimsi yeşili, bahar şenliğini, bu arada dikkatimden kaçmayan bir şey vardı taksicinin gözlerini üzerimde hissediyordum. Ve duramadan gözlerimi taksicinin gözleriyle birleştirince taksici gözlerini yola çevirdi. Bende gözlerimi tekrar güzelimsi yeşile döndürdüm bir süre sonra arabanın durduğundan okula geldiğimizi anlamıştım ücretini ödeyip yavaşça arabadan indim koşar adımlarla sınıfıma doğru ilerliyordum sanırım burası deyip kapıyı çaldım 'gir' sesiyle irkildim. Ve hemen kapıyı açınca ister istemez sınıfta ki tüm gözleri üzerime çektim. Ve herzaman ki gibi utanınca yine yanaklarım kıpkırmızı oldu. Hoca : 'tanışma faslını geçmeden yetişebildin, geç bakalım küçük hanım' diyerek eliyle sıraları işaret etti. Ben : ' kusura bakmayın hocam' deyip ön sıralardan birine oturdum. Hoca : 'seni dinliyoruz o zaman' dedi. Hemen ayağa kalkıp: Ben İsra Yılmaz! dedim ve yerime oturdum. Sınıf benden pek haz almamış gibi bakıyordu. Hoca : 'arkadaşlarınla dersten çıkınca tanışırsın' dedi. Ve hızlıca derse geçti. İlk gün olmasına rağmen derste utancımdan bunalmıştım. Ve bütün dersi kızarık kızarık geçirmek zorunda kalmıştım. Alışacaktım ama biraz zaman alması gerekiyordu hoca: 'dersimiz bitmiştir arkadaşlar görüşmek üzere' deyip çıkmıştı. Herkes teker teker çıkmaya başlamıştı. Bense kitaplarımı toplayıp hemen çıkacaktım. Sınıfta bitek ben kalmıştım. Kitaplarımı topladım, çantamı aldım, sınıftan çıkıyorum derken kapının yanına gelince kendimi aniden yerde buldum. Ve başımı kaldırdığımda kıkır kıkır öten birkaç erkek gördüm. Aralarında daha fazla gülene diktim gözlerimi, dedi ki 'kusura bakma ama çok komikti hahahahha, ha bu arada sana çelmeyi ben taktım' deyip kahkaha atıyordu. Canım yanmıştı. Dizim kanıyordu. Aldırış etmeden oradan çabucak uzaklaştım. Taksi çağırmayacaktım. Ağlaya ağlaya yürümeyi tercih ettim. Ben balık burcuyum, duygusalım, her şeye ağlarım.

Merabalar bende bu işe kalkıştım becerebildim mi bilemiyorum orasını siz bileceksiniz umarım beğenirsiniz elimden geleni yaptım beğenirseniz oy ve yorum atarsınız
Hoşçakalın...
Not : hatalarımı maruz görün 🙏

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruhumun İlacı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin