üniversiteye başlıyorum. kaydımı falan hepsini yaptırdım ve artık üniversiteye gidicektim. üniversiteye gitmek için otobüse bindim ama şoför biraz hızlı kullanıyordu. aniden frene bastı ve ayağım kayıp düştüm. rezil olmuştum. birde ben düştüğü gibi yanımda duran oğlanıda düşürmüştüm. çantamın içindekiler dağılmıştı. telefonum, kitaplarım, kulaklığım hepsi dağılmıştı. yanlız düşürdüğüm oğlanında telefonu düşmüştü. ben çantamı topladım ve kalktım. sonra üniversiteye gittim ve derse girdim derste telefon çaldı ama benim telefonum değildi. ama arama sesi benim çantamdan geliyordu ve telefonu alıp hemen dersten çıktım. inanabiliyormusunuz ilk dersimde tanımadığım birinin telefon çantamdan çıkıp dersten çıkmak zorunda kalıyorum. çok sinirliydim. telefondan gelen arama kapandı ama bu telefon kimin olabilirdiki. telefonu biraz kurcaladım ve resimlere baktım. telefonun sahibi otobüste düşürdüğüm oğlanın telefonuydu. ama benim telefonumu almam lazımdı. hemen kendi telefonu aradım.
+alo
- alo
+ şey ben otobüste düşen kişiyim herhalde telefonlarımız karışmış olmalı
- aaaaaaa evet hatırladım. doğru telefonlarımız karışmış.
+ telefonumu bu gün nasıl alabilirim?
- şu adrese gelebilirsiniz..............................
yarım saat sonra o adrese gittim. yanımda pelin vardı. o çocuğu beklemeye baladık ve 5 dk sonra bir araba geldi. o çocuk indi ama yanında biri vardı. ama çok yakışıklıydı.
- merhaba ben mete
+ bende sude
otobüste düşürdüğüm çocuğun adı mete imiş ama diğer çocuk? onun adı neydi acaba
- merhaba bende kaan
sanki pelin kaandan hoşlanmış gibi geldi bana ama pelin bu tiplerden hoşlanmaz. mete ile telefonları değiştirdik. sonra pelin ile yolda eve giderken konuştuk biraz:
- şey sude sana birşey dicem
+ söyle dinliyorum
- sude kaan çok yakışıklıydı galiba ben ona aşık oldum zaten oda bana bakıyordu
+ hımmmmmmmmmm çok sevindim senin için
aslında hiç sevinmemeiştim. çünkü ben birazcık kaan dan hoşlandım. eve gittiğimde uyudum ama biraz üzüldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk kokusu
Romanceotobüsün freniyle aniden düşerek telefonları karışan ikilinin telefonlarını birbirine vermek için gittiklerinde kız oğlanın en yakın arkadaşından hoşlanıyo ama kızın yakın arkadaşı o hoşlandığı çocukla sevgili oluyo.