ODAM DA CAM AÇIK KALMIŞ İÇERİYE BİRDEN Bİ KAĞIT GİRMİŞTİ
KAĞIT KATLIYDI. AÇTIM VE İKİ KELİME YAZIYORDU "YAKINDA GÖRÜŞECEĞİZ"
BU NE ANLAMA GELİYORDU HİÇ BİRŞEY ANLAMAMIŞTIM KİM Dİ BU?
DYLAN DİYE DÜŞÜNMÜŞTÜM AMA O YAPAMAZDI.
KAFAM ALLAK BULLAK OLMUŞTU UYUMAŞA ÇALIŞIYORDUM.
SABAH OLMUŞTU HAZIRLANIYORDUM. KAPIDAN ÇIKTIM VE KAPININ ÖNÜNDE Bİ KUTU VARDI AÇMAK İÇİN EVE GİRDİM KUTUYU AÇTIM VE İÇİNDEN SADECE BİR KAĞIT ÇIKMIŞTI. " DAHA YAKLAŞTIN" YAZIYORDU NEYE KİME YAKLAŞMIŞTIM HALA ANLAM VEREMİYORDUM..
KAPI AÇIK KALMIŞTI VE İÇERİYE OLIVIA GİRMİŞTİ.
OLIVIA: KAPI AÇIK KALMIŞ GİRDİM. YÜZÜN BEMBEYAZ OLMUŞ NOLDU?
ASHLEY: BİLMİYORUM DÜN CAMDAN İÇERİ Bİ KAĞIT GİRDİ ŞİMDİ DE KAPIDA Bİ PAKET BULDUM.
OLIVIA: NE YAZIYOR ORDA ?
ASHLEY : BİRİNDE "YAKINDA GÖRÜŞECEĞİZ" YAZIYORDU ŞİMDİKİN DE İSE "DAHA YAKLAŞTIN" YAZIYORDU.
OLIVIA: NELER OLUYOR ANLAMIYORUM.
ASHLEY: ŞİMDİLİK BUNLAR İKİMİZ BİLELİM .
OLIVIA: TAMAM AMA AKŞAM NELER OLDU HEMEN ANLAT.
ASHLEY: DÜNKİ GECE Mİ ?
OLIVIA: EVET HADİ ANLAT BAK ÇOK MERAK EDİYORUM DANNY İLE ÇIKIYOR MUSUNUZ?
ASHLEY: SEN NERDEN BİLİYOSUN ?
OLIVIA: ŞEEY YANİ
ASHLEY: ANLADIM TAMAM DÜN BİZ YANLIZ KALALIM DİYE UYDURDUNUZ ANLAMIŞTIM ZATEN EVET ŞUAN DA ÇIKIYORUZ EVET.
OLIVIA: CİDDİ MİSİN ÇOK SEVİNDİM.
ASHLEY: EVET AMA GİDİNCE DYLAN GELDİ.
OLIVIA: NE YAPTI BİŞEY YAPMADI DİMİ SANA ?
ASHLEY: YOK YAPMADI SADECE BİRAZ SİNİRLENDİ BAĞIRDI ÇAĞIRDI SONRA DA ÇEKİP GİTTİ.
OLIVIA: O NA NE OLUYORMUŞ? KENDİNİ NE ZANNEDİYORMUŞ ?
ASHLEY: BOŞVER YA
İÇ SES: ONA BENİ ÖPTÜĞÜNÜ KONUŞMALARIMIZI SÖYLEMEMİŞTİM. SÖYLEMEYİDE DÜŞÜNMÜYORUM.
ASHLEY: BAK GEÇ KALDIK GİDELİM ARTIK.
OLIVIA: AMA YOLDA KONUŞACAĞIZ.
ASHLEY: TAMAM HADİ GİDELİM.
YOLDA GİDERKEN GECEYİ KONUŞMUŞTUK.
OKULA GELMİŞTİK
ASHLEY: SEN SINIFA GİT BEN DOLAPTAN KİTAPLARIMI ALACAĞIM.
OLIVIA SINIFA GİTTİ VE BENDE KİTAPLARIMI ALMAK İÇİN DOLABIMI AÇTIĞIMDA YİNE BİR KAĞIT VARDI.
"DANNY SENİN İÇİN İYİ BİR SEÇİM DEĞİLDİ" YAZIYORDU.
DYLAN DI BU ONDAN BAŞKA KİMSE BUNU BANA DEMEZ Dİ.
HEMEN DYLAN'IN YANINA GİTTİM.
DYLAN : SEN YANIMA UĞRARMIYDIN?
ASHLEY: NEDEN SÜREKLİ SAÇMA YAZILARLA DOLU KAĞITLAR BIRAKIYORSUN ?
DYLAN: NE KAĞIDI?
ASHLEY: ANLAMAMIŞ GİBİ YAPMA !!!!
DYLAN: NEYİ?
ASHLEY: HALA YAPIYORSUN SORUMA CEVAP VER ARTIK!!!
DYLAN: NEDEN BAHSETTİĞİNİ ANLAMIYORUM GERÇEKTEN.
ASHLEY: HALA YALAN SÖYLÜYORSUN
DYLAN:SANA YALAN SÖYLİYECEĞİMİ BEKLEMİYORSUN HER HALDE?
ASHLEY: SENDEN HERŞEYİ BEKLERİM.
DYLAN: BEN YAPMADIM DİYORSAM YAPMAMIŞIM DEMEKTİR BENİ SUÇLAMAKTAN VAZGEÇ.
DEDİ VE UZAKLAŞTI.
GERÇEKTEN DE O YAPMAMIŞTI AMA KİMDİ BU?
SINIFA GİTMİŞTİM YANIMDA CORA DEĞİL DANNY OTURUYORDU ARTIK.
DANNY : İYİ MİSİN?
ASHLEY( GÜLÜMSEYEREK) İYİYİM.
DANNY: HA ŞÖYLE GÜLÜMSE
MAGY: ARANIZ ÇOK İYİ
ASHLEY: YAA EVET ÖYLE
DYLAN'IN O SÖZLERİNDEN SONRA KARARSIZIM ARTIK NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM KALBİMİN SESİNİ DİNLEMEK İSTİYORUM . KABUL ETMESEYDİM DEMEYİ İSTİYORUM AMA DANNY'I ÇOK İYİ BİRİSİ. AMA KİMİ İSTEDİĞİMİ BİLMİYORUM.
OKUL ÇIKIŞI EVE GİTTİM.
HAYAL GÜNLÜĞÜME BİŞEYLER YAZIYORDUM.
________________________________________________________
SEVGİLİ GÜNLÜK,
BUGÜN HAYATIMIN EN ZOR GÜNÜYDÜ SANIRIM BUGÜNÜ YAŞAMAMAYI DİLERDİM. DANNY İLE ÇIKMAYA BAŞLADIK EVET AMA BEN ÖYLE HİSSETMİYORDUM . İLK AŞKIM DYLAN'A DA HİSSETMİYORDUM. AMA DANNY ÇOK TATLI VE YAKIŞIKLI BİRİ VE BENİ SEVİYOR SANIRIM. KEŞKE BUGÜNÜ HİÇ YAŞAMAMAYI DİLERDİM. DÜN GECE CAMDAN BİR KAĞIT GİRMİŞTİ VE SABAH Kİ PAKET , DOLABIMDA Kİ KAĞIT . BİRİLERİ BENİMLE ALAY MI EDİYOR YOKSA Bİ OYUNUN İÇİNDEMİYİM HİÇBİR FİKRİM YOK.
GÜYA BU DEFTERİ HAYALLERİMİ YAZACAKTIM AMA HAYATIMI YAZIYORUM RESMEN
DİĞER SAYFAYADA HAYALİMİ YAZMAK İSTEDİM AMA YAZAMADIM ŞUAN DA HİÇBİR HAYALİM YOK KAĞIT BANA BAKIYOR BEN KAĞIDA ÖYLE BAKIŞTIK :D
________________________________________________________
TELEFONUMA MESAJ GELMİŞTİ. DANNY'DEN.
"DIŞARI ÇIK!"
SESSİZCE MERDİVENLERDEN İNMİŞTİM ANNEM DUYMADAN . AŞAĞI İNDİĞİMDE ANNEM KOLTUKTA UYUYA KALMIŞ.
KAPIYI AÇTIĞIMDA HERYER AYDINLIKTI ÖNÜMDE BİR PAKET VARDI SABAH Kİ OLAYI YENİDEN YAŞIYORDUM. NE OLUYOR BANA ?!?! KORKMAYA BAŞLAMIŞTIM SÜREKLİ YAŞADIKLARIMI TEKRARDAN YAŞIYORUM. PAKETİ ALIR ALMAZ ODAYA GİTTİM OLIVIA GELMEDEN ARADIM HEMEN ONU "OLIVIA BUGÜN OKULA GELEMEYECEĞİM " DEMİŞTİM PSİKİYATRİ'YE GİDECEKTİM.
ESKİDEN GİTTİĞİM GÜVENDİĞİM BİR YERDİ. AMA YİNE O HASTANEYE YATMAKTAN KORKUYORDUM. BU YÜZDEN ORAYA GİTMEKTEN VAZGEÇMİŞTİM . ANNEMİN BİR ARKADAŞI VARDI SIR ARKADAŞIM O BENİM BENDEN BÜYÜK OLMASI BANA TECRÜBELERİNDEN YARDIM EDERDİ ŞİMDİ ONA GİDİYORDUM O BİR DOKTORDU.
ADI RACHELL
RACHELL: HOŞGELDİN TATLIM
ASH: HOŞBULDUM BURAYA GELME NEDENİM SANIRIM YİNE ESKİ GÜNLERİME DÖNEYECEĞİM AMA HASTANELİK OLMADIĞIM İÇİN BANA Bİ PSİKİYATRİ BULMAN İÇİN GELDİM
RACHELL: YAVAŞ GEL . TAMAM ÇOK GÜVENDİĞİM BİRİSİ VAR CHIRS ADI ONU ARAYAYIM BUGÜN'E RANDEVU ALAYIM SANA
ASH: ÇOK SAĞOL SENİ SEVİYORUM RACH.
RACHELL: NELER OLUYOR ANLAT BAKALIM.
OLANLARI ANLATTIM BAYA KONUŞTUK RANDEVU ALMIŞTI SAATİ GELDİ.
VE ORAYA GİTMİŞTİM .
CHIRS: HOŞGELDİN ASHLEY.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAYDREAMER ♥
RomanceEskiden akıl hastası olmuş bir kızın hikayesi hayallerini yazdığı günlüğe sığdıran bir kızın.