Capitolul 5

243 11 1
                                    

Draga jurnal,

Iti amintesti cand ti-am scris ca timpul nu este de partea mea.Ei bine vreau acum sa umplu paginiile acestui jurnal cu acest subiect.Aveam 13 ani si fusese cea mai intunecata parte din viata mea.Cand am simtit ca chiar numai aveam ce cauta pe pamant ca Dumnezeu ma uraste si ma pedepseste luandu-mi tot ce iubesc.Perioada cand prima mea dragoste sau prietenul meu cel mai bun a murit.Joshua a fost singura persoana care ma iubit si ma sustinut.Mi-as dori sa pot da timpul inapoi sa pot sa aflu mai devreme de sentimentele lui pentru mine nu pe patul de spital unde din pacate i s-a scurs si ultima farama de viata.A vrut sa ma sarute dar Dumnezeu a fost crud si i-a luat prea repede viata.Chiar in acel moment era sa ne sarutam dar s-a stins chiar in fata mea si de atunci nu am mai incercat sa mai sarut pe nimeni sau sa las sa ma sarute cineva.M-am apucat de fumat care este ca o dependenta.Am devenit dependenta si dupa 4 ani adica acum 3 luni am fost diagnostica cu ceva de care nici nu m-as fii gandit.Diagnosticata cu cancer la plamani.Asa ca mai am doar un an de trait.Un an dedicat lui Alexander caci el trebuie sa imi demonstreaza ca e indeajuns de bun ca sa ma sarute.Sper cand va afla sa nu ma ureasca mai mult decat o fac eu.

Dedicatie?

Virgin Lips #Wattys2016Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum