In imaginea de sus este Leah
LEAH POV:Ma numesc Leah am 19 ani,par saten si lung,ochi căprui,nici prea slaba si nici prea grasă potrivita,înălțime 1,70.Imi place sa ascult muzică,sa desenez,sa citesc,sa ies cu prieteni în oras si sa stau cu familia.Împreună cu tatal si fratele meu Carter ne-am mutat in Miami din cauza morții mamei mele.Tata nu a mai suportat sa stam in vechea casa si a decis sa ne mutăm. Alerg pe scările casei urlând dupa Carter
L:-Hai odată trezestete micul dejun este gata!!!
C:-Ok ok acuma vin nu mai striga atat...
Dupa ce termin micul dejun hotărăsc sa ma întâlnesc cu Kassy pentru a ne pregatiti de club deoarece în noaptea asta vom iesi. Ajung în fața casei si nici bine nu intru pe alee ca deja Kassy a si deschis usa alergând spre mine.Ea e cea mai buna prietena a mea are părul blond natural si ochii verzi.
K:-Credeam ca nu mai vii!!
L:-Sa lipsesc de la asa distractie?
K:Oooo tu fata care in liceu invata cel mai bine.
L:-Sa nu uităm ca asta a fost de mult acum am 19 ani si vreau sa ma distrez putin si asa nu am mai iesit de mult timp.
K:-Oh mai taci esti mai mare cu doar doua luni decat mine asa ca nu mai te crede atat de mare.
L:-In fine hai sa ne pregătim.
Deja este ora noua seara si noi încă nu suntem gata. In cameră intră Kassy imbracat cu o rochie albastră pana sub genunchi parul bucle si lăsat pe spate iar in picioare o pereche de pantofi negri. Eu am hotărât sa ma îmbrac cu o rochie neagră pana sub genunchi care sa îmi scoată formele in evidență parul lăsându-l liber iar in picioare o pereche de pantofi cu toc nu prea înalt negrii.
K:-Acum suntem gata de distractie. Am sa chem un taxi.
Dupa ce Kassy suna imediat a si sosit asa ca ne luam gențile si plecam. Ajungem la cel mai fitos club din oras fiind pregătite pentru distractie. Intram înăuntru iar muzica puternica imi face inima sa vibreze.
K:-Eu ma duc la bar tu du-te la o masa.
L:-Ok
Plec la masa si stau câteva minte singura dar dupa apăr doi băieți care de pun in stânga si dreapta mea ținându-ma între ei.
:-Si ce face o păpușă ca si tine aici singurica?
L:-Lasati-ma in pace!!
Ma ridic si plec dar cei doi ma prind si ma scot afară pe intrarea din spate.
:-Seful o sa fie bucuros cand o sa vadă ce captura frumoasa avem.
Apoi mi se pune ceva la nas făcându-se totul negru si adormind.
CITEȘTI
Răpită De Mafie
FanfictionEa este Leah Jonshon, fata inocenta,frumoasa,cuminte care invata bine.Ea locuieste impreuna cu tatal si fratele ei mai mare Carter deoarece mama lor a murit cand Leah avea doar 15 ani si Carter avea 17 ani din cauza cancerului.Ea împreună cu tatal s...