Jelena is fake.

1.7K 26 71
                                    

Şurayı lütfen okuyun ;

Size dediğim gibi yayınladığım hikayemi bazı sebeplerden dolayı silmek zorunda kalmıştım. O yüzden özür dilerim. Ve hikayenin dışında biraz kompozisyon falan filan da yayımlayacağım. Bu kompozisyon mu yoksa magazinle ilgili bir şey mi karar veremedim. Bu arada yazı bir blogdan alıntıdır. Neyse, iyi okumalar! 

Hepimizin kendi düşünceleri var ve bunları paylaşmakta özgürüz. Eğer büyük bir "Jelena" destekçisiyseniz okuyup okumamak sizin seçiminiz. Sizi zorlamıyorum. Sadece bir ilişkinin sahteliğini kanıtlıyorum.

Okumak istemediğiniz bir yazıyı okumak zorunda değilsiniz. Sadece "Jelenator"lerin Justin ve Selenanın yaptığı herşeyi mükemmel sandığı kareye farklı bir perspektiften göz atıyoruz.

Yine, perspektifçiler. Yaklaşık hergün bazı Selenator ve Belieber'lardan "Jelenaya saygı duymam" gerektiği konusunda e-mailler,tweetler alıyorum. Buna şikayet etmiyorum çünkü ilginiz hoş. Komik olan bazı Jelenator ve Selenatorl'erin aksine biz herkesin düşüncelerine saygı duyuyorum. Bizle %100 aynı fikirde olmasanız bile. Şunu aklınızda tutun ki, hiç bir şeyi kanıt olmadan yayınlatmayacağız. Daha da uzatmadan konuya gireceğim .İşte Jelena 2010-2012 zaman tüneli ;

"One Less Lonely New Year" 

Biliyorsunu zki her şey 2010 Yılbaşında başladı. Bilmeyenler için, Justin ve Selena yeni yılını Times Square(NY)'da Ball Drop seramonisinde kutlayarak geçirdi. Ve beraber "OLLG" performansını sergilediler. Performansın sonuna dek Justin şarkı söyledi Selena ise koltukta oturup tuhaf bir şekilde izledi. Performansı görmediyseniz buyrun ;

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1FIJFGk-L4E 

Justin performans boyu çok mutlu ve enerjik gözüküyordu fakat Selena onun aksine kendini sanki zorluyormuş gibi gözükmekteydi. Tabii ki Selena'nın o gün  sahneye gelmesi çok nazikçeydi fakat niçin Justin'e bir bebekmiş gibi bakıyordu? Ayrıca hatırlarsanız Justin oraya burkulmuş bileğiyle çıkmıştı. Umalım ki Selena Justin'i çok incitmemiş olsun. Sonra ise tuhaf bir şekilde ayağa kalktı ve şarkıya eşlik edip dans etmeye başladı. Görüntü çok tuhaftı çünkü Selena Justin'den çok uzundu.

Tabii bu J için yeterli değildi. Biz o an Justin'in Selena'yı kısadan beğendiğini düşünmüştük. 2009'daki bir röportajda Justin Selena'yı sadece şeker bulduğunu söylemişti. Ondan hoşlandığını değil. Fakat bu performans onun Selena'yı beğenmeye başladığı zamandı anlaşılan, çünkü kısa bir süre sonra beraber takılmaya başladılar ve birbirlerinin en iyi arkadaşları oldular. Hatta o yaz Delena'nın arası açıldı.

http://www.youtube.com/watch?v=j4HEszWplo0

Bu videoda 6.53'e atlayın ve bir çevirmen bulup konuşmayı dinleyin. Röportajcı Justin'e Selena hakkında sorduğunda Justinin cevabı "Bence şeker,güzel bir kız ama ondan o anlamda hoşlanmıyorum,yani tabiiki güzel fakat..."

Sonra gelecekte aralarında bir şey olabilir mi olamaz mı konusunu tartışmaya başladılar. (Bu video 29.09.2009'da gönderilmişti.Yani Jelena sahneye çıkmadan 2 ay önce.) Daha sonra Justin her yerde Selena'dan hoşlanmadığını fakat onu şeker ve güzel bulduğunu söylemeye devam etti. Fakat bence hepimiz biliyoruz ki Justin Gomez'e karşı ilgi duyuyordu. Ki bu Selena'nın açıkçası umrunda değildi. Justin'in şöhreti zirveye vurana kadar Selena Justin hakkında konuşmuyordu bile. Hepimiz onu tanımadığını sanıyorduk hatta ta ki..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Jelena is fake.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin