12 godina kasnije ....
„Elizabeth vrijeme je za ustajanje."
„Mamice ja bih još spavala „ rekla je pospano djevojka. Imala je 17 godina . Još malo do osamnaeste i njezine udaje.
„Elizabeth moraš ustati i spremiti se već je kasno . Tvoj zaručnik dolazi danas. Prvi vam je susret sve mora biti savršeno „
„Kako ti kažeš mama „ rekla je Elizabeth. Mlada Elizabeth nije bila oduševljena time što će se udati. Što je bila starija shvaćala je da to nije tako savršeno kako je mislila kao petogodišnja curica. Uvijek se pitala zašto postoje ta glupa pravila prema kojemu se mlade cure moraju udati za nekoga koga ne znaju. Nije se imala hrabrosti buniti protiv volje svojih roditelja . Poštivala je sve što oni kažu. Elizabeth je otišla u kupaonicu i okupala se. Izašla je iz kupaonice i ušla u svoju sobu. Tamo su je već čekale hrpe sluškinja koje će joj pomoći da se uredi. Elizabeth je to mrzila. Osjećala se bespomoćno kada su je drugi oblačili. Zna se brinuti sama za sebe . No ipak bila je princeza morali su je dvoriti. Nakon pola sata sređivanja bila je spremna. Izgledala je božanstveno. Njena plava kosa jako je lijepo pristajala kristalno plavoj haljini . Elizabeth je oduvijek bila nadnaravno lijepa. Njena plava kosa i oceansko plave oči krasili su njeno lice. Imala je lijepi nosić i predivne rumene usnice. San za svakog muškarca . Tokom ovih godina mnogi su je prosili ,uvijek ih je odbijala znala je da je već obećana nekome. Mrzila je to što nema vlastitu slobodu izbora. Takva su bila pravila. Nije imala snage da se suprostavi. Pomirila se sa sudbinom .
„Elizabeth kćeri vrijeme da siđeš tvoj zaručnik je stigao."
„Uredu mama stižem"
Elizabeth je duboko udahnula te se još jednom pogledala u ogledalo. Bila je veoma nervozna. Sama sebi je rekla da može ovo sve preživjeti. Tješila se time da je William sigurno dobar čovjek. Nije imala izbora morala ga je zavoljeti . Ipak će živjeti s njime zauvijek.
Skupila je hrabrosti te drhtavim rukama otvorila vrata . Lagano je koračala hodnikom te se polako i otmjeno spuštala niz skaline. Koračala je prema dvorani gdje se održavala večera. Čula je glasove iz sobe. I napokon čula je jedan nepoznati glas te shvatila da bi to mogao biti glas njenog zaručnika. Bio je duboki i muževan glas. Nije mogla više izdržati zanimalo ju je kako izgleda te je ušla u sobu. Naklonila se te prišla svojoj majci.
„Elizabeth ovo je princ William tvoj budući zaručnik." Rekla je sa osmijehom njena majka.
Nakon 18 godina konačno ga je ugledala. Bio je nešto malo stariji od nje no to se nije ni primjetilo. Imao je predivne zelene oči te kratku smeđu kosu. Imao je zaista prekrasno lice i bio je jako zgodan. Mogla je reći da joj se čak dopada. Zagledala se u njega i kada je skontala da bulji, Tišinu je prekinuo William.
„Ja sam William drago mi je." Rekao je hladno.
„Eli-zabeth još mi je draže" rekla je mucajući.
Još jednom bacila je pogleda na svog budućeg muža te je sjela za stol s desne strane svog oca.
„Elizabeth kćeri kako si ?" upitao ju je njen otac
„Veoma dobro oče" odgovorila je.
Večera je protekla u tišini. Elizabeth i William su se dobacivali pogledima. Njegov pogled je bio tako hladan,a u isto vrijeme tako zavodnički i lijep. Elizabeth nije znala što da misli o svom budućem mužu. Jedino što je znala jest da joj je fizički privlačan. Bila je sretna što se ako već mora udati za nekog nepoznatog udaje za nekoga svojih godina.
Nakon večere svi su prešli u dnevnu sobu. William je sjeo odmah do Elizabeth. Kada ga je primjetila kraj sebe zasjao joj je osmijeh na licu. Nije mogla sakriti da se događa neka kemija između njih iako se prvi put vide. Koja žena ne bi pocrvenjela u njegovu prisustvu. Za njega su govorili da je najzgodniji i najljepši muškarac u Francuskoj. Sve su princeze borile za njegovu naklonost ,no on je bio obećan Elizabeth. Sve su joj zavidjele. A tko i ne bi kad je bio tako zgodan,taj njegov pogled i predivno lice topili su svačije srce čak i ona najhladnija srca.
Ostala je sama u sobi s Williamom. I dalje su se samo pogledavali. Htjela je razgovarati s njim ,no nije znala kako započeti razgovor.
„Pa Elizabeth kako si?" upitao ju je s smješkom.
„Odlično,hvala na pitanju" odgovorila je.
Bila je iznenađena što joj se uopće obratio. Promatrao ju je. Odlučila je nastaviti razgovor.
„Kako ste svi?"
„Molim te bez persiranja ipak zaručnica si mi,odlično sam"
Elizabeth je promatrala njegove prekrasne oči koje kriju toliko toga. Nije ga poznavala ,no imala je neki osjećaj da je to dobar čovjek. Ili se samo tako tješila. Ljepši je i bolji nego što je ona zamišljalja. Još je bila naravno i pomalo zbunjena. Znala je od malih nogu da će se udati za nekoga,no kad se sve to počne događati nije joj baš sve svejedno. U to doba takva je bila sudbina svake cure. Mogle su zaredit ili se udati. Izbor je bio na njima. Ona je bila princeza i bila bi velika sramota za njene roditelje da se njihova kćer ne uda.Elizabeth je bila jedna od onih koja nije bila pravo na izbor. Izbor nije bio neki,ali postojao je. Prekinula ih je njena majka.
„Wiliame nadam se da si uživao na večeri"
„Naravno kraljice" „Ispričavam se kraljice,ali morao bih se vratiti u svoj dvorac."
„Oh naravno prinče" Rekla je moja majka te se naklonila.
William je prišao Elizabeh te uzeo njenu rukuje u ruku poljubio te su se naklonili jedno drugome.Takav je bio običaj da se muškarac i žena pozdrave.
„Doviđenja princezo Elizabeth uskoro se vidimo"
„Naravno prinče,doviđenja." Odgovorila je.
Elizabeth se pozdravila s majkom te otišla u svoju sobu. Bio je ovo dug dan za nju . Samo je željela ušuškati se u topli krevet. Prije spavanja kao i svake večeri okupala se te obukla jednu od svojih svilenih spavaćica do poda. Spustila je glavu na jastuk te zatvorila oči. U glavi joj se stvorio današnji dan. Jedan od bitnijih dana u njenom životu. Upoznala je budućeg muža,pričala s njime. Uskoro se bliži njena udaja. Tjedan dana nakon njenog osamnaestog rođendana. Osjećala je neki strah,iako misli da William nije loš čovjek ,no ipak ne poznaje ga.Morala je priznati da ju je fizički privlačio.Svaka normalna žena bi to rekla. Stvarno je bio san svake žene. Zgodan,imao je divne oči i osmijeh i k tome bio je najmoćniji princ. Iako Elizabeth nije bilo briga hoće li joj muž biti prosjak ili princ. Znala je da joj njeni roditelji nikada neće dopustiti da se uda za bilo koga. Da se ikada zaljubi u nekoga bila je spremna na sve da bude sretna s tobom osobom. No sudbina joj je donijela Williama. Bila je spremna pokušati. Nadala se da je dobar u duši. Ovo danas nije bilo dovoljno da ga procjeni. Jedno je znala mora se udati htjela to ili ne. Pomirila se sa sudbinom. No tko zna možda joj život nekada donese nešto drugo,možda stvarno bude sretna s Williamom.
A/N
Nastavak je stigao prije nego sam očekivala. Završila sam ranije tj bio je napisan već,ali nešto sam popravljala . Htjela bih vam zahvaliti na divnim komentarima na prologu i pruženoj šansi. Hvala što mi vjerujete i beskrajno sam sretna što mi dolaze obavijesti da ovu priču dodajete na svoje reading liste. Još jednom vam hvala. Imam puno planova i ideja s ovom pričom. Ne znam kada će nastavak. Sada se opet bacam na moju prvu priču Lies.
Iznenadite me komentarima i na ovom nastavku.
Volim vas <3H
YOU ARE READING
Royal Affair
RomanceNakon stogodišnjeg rata između Francuske i Engleske bilo je vrijeme za primirje . Odrasli to odlučili riješiti kako drugačije nego ženidbom njihove djece kada napune 18 godina. Osamnaestogodišnja Elizabeth princeza je Engleske . Prisiljena je udati...