So slzami v očiach a so silným zabuchnutím vchodových dverí odchádzam z domu. Odomkla som si auto a nastúpila som. Zapla som rádio v ktorom práve hrá jedna z mojich obľúbených pesničiek od Rihanny a z krabičky som si vytiahla cigaretu ktorú som si následne vložila do úst. Zapálila som si ju a zapaľovač som hodila za seba na zadné sedadlo. Naštartovala som môj čierny Range Rover a dupla na plyn. Milujem rýchlu jazdu. Po pár minútach som to zaparkovala pred jedným z mnoha klubov v meste. Z kabelky ktorá bola pohodená na sedadle spolujazdca som si vzala mobil ktorý som si dala do vrecka na nohaviciach a kabelku som si prehodila cez plece. S falošných úsmevom na tvári som otvorila dvere auta. Zamkla som ho a vybrala som sa smerom ku klubu. So vstupom nebol žiadny problém, chvála Bohu. Do nosa sa mi dostáva známy pach po dyme. Vykročila som smerom k baru za ktorým bol mladý a veľmi dnwdofpgkmjinif čašník. Nad predstavou ako by som sa s ním pohrala som sa usmiala. If you know I mean.
„Ahoj. Čo si dáš?“ spýtal sa hneď po tom ako som si sadla na barovú stoličku vedľa nejakého opitého chlapíka.
-Teba- behalo mi mysľou zatiaľ čo som na neho čumela ako na nové vráta. Zaškerila som sa a zahryzla si do pery.
„Pohár whisky. Ďakujem.“ venovala som mu jeden zo svoji slávnych úsmevov. Do niekoľkých minút bol predo mnou pohár s whisky ktorý som si vzala do rúk. On bol lakťom opretý o pult a usmieval sa na mňa ako slniečko. Aww, asi sa roztopím.
„Ako sa voláš?“ spýtal sa ma otázku ktorá ma zaskočila. Teda, lepšie povedané nečakala som to.
„Som Shannon. A ty si?“
ČTEŠ
Fake love. [JB]
FanfictionČo je na tom, že sa majú dvaja radi,veď je samozrejmosť, že ten jeden musí zradiť.