Bylo už po večerce a měl jsem se stavit u holek naproti. Nebyl jsem proti. Lehce jsem otevřel dveře, rychle přeběhl naproti a nezbožně se modlil, aby si toho nevšimla noční vychna na kamerách. Vstoupil jsem do šerem pohlcené chodby, do které pronikalo světlo z pootevřených dveří koupelny. Z těch taky vykoukla hlava Klárky.
"Ahoj Kájo! Jdeš za holkama?" zeptala se, i když znala odpověď. Já nemohl najít slov, protože stála před umyvadlem jen v kalhotkách a krátkém tričku. Snažil jsem se na to dokonalé pozadí nekoukat, ale naštěstí mu konkuroval i její upřímný úsměv.
"Jasně, že jdu. Jak se máš?" dostal jsem ze sebe a tím jsem započal její monolog o známkách ve škole a problémy s přítelem. Snažil jsem se na situaci utrousit svůj názor, ale příliš nevnímala, co říkám, pro ni bylo důležité se někomu svěřit. A já si nestěžoval, výhled jsem měl parádní. Po chvíli se rozloučila a zaběhla do pokoje. Tak jsem zaklepal na dveře pokoje vedle.
"Už je tady!" zaznělo z pokoje. Bral jsem to jako signál, že mohu vejít. Pokoj osvětlovala lampička, na přistrčených lůžkách seděla Terka s Kájou a pokojem se neslo aroma vonné tyčinky smíchané s odérem alkoholu.
"Južíne! Tys přišel!" pronášela opile Terka.
"No je tu, fakt je tu," řekla Kája, jako by snad ani nevěřila, že dorazím.
"Nestůj tam, poď k nám," řekla Terka a trošku se posunula, aby udělala místo. Hbitě jsem zabral místo a alkoholový oblak se přiostřil.
"To bys nevěřil," začala Kája, "byli jsme na pivku."
Nevěřil jsem. Jedno pivko to rozhodně nebylo.
"Tady s mamkou jsme si zašli, viď. A teď nám je fakt fajn, moc fajn," řekla Kája, zatímco si opřela o Terku hlavu.
"Južine, příště musíš s náma!" procitla najednou Terka. Říkali mi Južín, ale už je to tak dlouho, že ani nevím, jak to vzniklo...
No dobře, ze spaní jsem často křičel: "Uši ne!" a kluci na pokoji mi začali říkat Ušine, z čehož si holky nějakým způsobem udělaly Južine a tak vznikl tenhle Južin. Přezdívka se mě pustila až odchodem ze střední.
Odkýval jsem jim tedy, že příště jdu na pivo s nimi, i když jsem pochyboval, že si to budou pamatovat. Bylo to zvláštní, Káje to strašně slušelo, i když byla na káry. Stále měla opřenou hlavu o její rameno a teď ji navíc držela v pevném objetí a jednou rukou hladila.
"Terinko, jsem tak ráda, že tě mám," začala dojatým hlasem.
"To já jsem ráda!" odpověděla a dala Káje letmou pusu. Po letmém polibku následoval větší. Polibky přešly plynule v líbání. Terka přitom převrátila Káju na záda a ta jí převalila na bok tak, že přepadla z postele. Obě se začaly hlasitě smát a já se je marně snažil trochu utišit, aby to nebylo slyšet až na recepci. Terce jsem zakryl ústa rukou, ale i přesto se hlasitě smála a akorát mi poslintala ruku. Sliny jsem jí utřel do mikiny a znovu se ji pokusil utišit. To už se začala lehce vzpírat a tak jsme spolu chvíli zápasili. Vedl jsem si docela dobře, byla sice opilá, ale i tak měla větší sílu, ale pak se přidala Kája a já skončil na zádech, obě mi klečely na nohou a drželi ruce.
"Koukej, jak sebou škube, ale na nás nemá, Južínek," řekla posměšně Terka a poplácala mě po tváři. Ruka jí ale na mé tváři zůstala a naklonila se ke mně. Začala mě líbat a já se nechtěl bránit. I když mně bylo líto, že to není Kája. Ta pronesla něco ve smyslu, že tohohle se zúčastnit nemusí. Sedla si ke zdi a tak mě celého držela jen Terka, která mi jazykem rajtovala v puse. Z ničeho nic jsem ucítil její ruku, jak se mi dere do trenýrek. Zděsil jsem se, protože jsem se nestihl oholit. A taky proto, že jsem byl sexuálně zkušený asi jako mládě lenochoda. Chvíli rukou zkoumala terén a zasmála se. Poté něco Káje pošeptala a zasmály se obě. To byl teda pocit. Zůstal jsem ležet nehybně na zádech, všechen tlak pominul, kromě toho v trenýrkách. Kája se rozhodla, že půjde spát. Svlékla do spodního prádla, což mi moc nepomohlo. Terka se rozhodla stejně, ale svlékat se přede mnou nechtěla. Ne, že by se styděla, ale bylo vidět, že nejsem její typ.
"Běž už. Jdeme spát," řekla mi jenom a mně nezbývalo nic jiného, než odejít. Odešel jsem shrbenou chůzí zpět na pokoj. Tam byl ale Tom se svou novopečenou přítelkyní.
"Ahoj. Jsem si říkala, že jsem tě tu neviděla."
"No jo," odpověděl jsem ji a rychle zalehl do postele, čímž jsem nechtěnou debatu hbitě ukončil.
"Byl naproti," řekl "tiše" Tom.
"Ježiš," pronesla ona a otočila oči v sloup. Tedy, to jsem neviděl, ale živě jsem si to představil. Měl jsem sto chutí se zakousnout do polštáře. Potichu se spolu několik minut bavili. Když měli za to, že spím, pustili se do akce. Bože proč, mám jim teď snad nějak šetrně naznačit, že ještě nespím, nebo se pokusit usnout?
Ozývalo se mlaskání polibků.
"Musíš trochu zabrat, tahle jde rozepnout špatně," snažila se říct šeptem.
"Hned to bude," pronesl Tom. A taky asi hned bylo, ozvalo se totiž jenom "wow."
"Jsi první, kdo se jim takhle věnuje, ostatní šli hnedka níž," řekla mu a já ponořil hlavu do polštáře, abych zadržel smích. Teď už jsem se prozradit nemohl. A spát u toho taky nešlo.
"Jsou fakt pevný."
"Já taky cítím něco pevnýho."
A přes to všechno chrutí jsem překvapivě usnul. Prostě prima noc na intru.
ČTEŠ
Introvská noc
Short StoryNoci na internátu bývají vesměs podobné. Přesto se najdou takové, které vyniknou a zapíšou se vám do paměti napořád. Pár takových vám povím, souhlasíte?