K.A.B.M 1.BÖLÜM

182 4 5
                                    


                  Şu hayatta çok kişiye değer veririm ama 'ABLAM' bir tane.Çok katı bir ailem,aksiyonlu bir hayatım var.Annem müzisyen değil daha çok ya aile şirketinin başına geçmemi ya da avukatlık bürosu kurmamdan yanadır.Babam ise başlı başına bir bela.Tehlikeli  ve adı çok duyulan biri olduğu için soy adına önem verir ve aile bireylerinin ünlü olması istenmez.

               Ailemizde annem açık olduğundan dolayı yetişme tarzım şımarıkça oldu.Ne kadar babamın ve ailesinin hoşuna gitmese de hep kısa etekler giydim.Ama babamın bir tanesiydim her istediğim olmuş ve hayatımı yaşıyormuş gibi görünürdüm hep.Bütün kızlar bana imrenir ve kıskanırlardı,oysaki benimde ciddi ailevi sorunlarım olduğunu bilmiyorlardı.

       Her zamanki gibi liseyi de özel okudum .Türkiye'nin en iyi liselerinden birinden mezun oldum.Üniversiteyi Güney Kore'de okuyacaktım.Ailem ne kadar ikna olmasa da ablamın katkısı üzerine gidebilecektim.Bölümüm hip-hop ve modern dans ikisi biraz tuhaf ama asıl tuhaf olan şey ise hip-hop dinleyen biri olarak yan flütüm ve kemanım olmadan yapamam.

Annemin çok tanıdığı var.Annem Kore'de en iyi üniversiteye girebilmem için sınıra ulaşmış bir yarışmaya beni torpilli olarak sokturdu.Yarışmadaki juriler idol olacakları için mükemmel aday istiyorlar da.Hala kim olduklarını bilmesem de hiç olmadığım kadar heyecanlıyım.

2 saat sonra uçağım kalkacaktı.Türkiye'nin ve lezzetli yemeklerin hasretini çekerken babamın gözünün üstümde olması için yolladığı koruma ya da kaslı bakıcılar çekecektim.

Tuhaf değil aslında 12 bavulla gidecektim bu benim için az bile diye düşündüm.Ama aklıma babamdn yalvarışım geldiğinde gülümsemeden edemedim;

FLASHBACK

Babamın yanına gidip yanağına sulu bir öpücük kondurdum.Bana yine ne var bakışı attığında "Babamı öpemez miyim?Yasak mı?Hani beni seviyordun?Hıh" bana baktı ve gülümsedi "Paran mı bitti?" bu adam beni iyi tanıyordu."Ya baba artık kredi kartlarımı geri ver nakit parayla olmuyor alışveriş yapamıyorum bile.Zaten yarın Kore'de olacağım." Babam cüzdanını çıkartıp yavrularım olan kredi kartlarımı verdi (tam 9 tane hayvan :d ) 

Günümüz

YAĞMUR'UN GİYDİKLERİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YAĞMUR'UN GİYDİKLERİ

***

Uçağa bindiğimde VİP bölümünde cam kenarına geçtim. Kulaklıklarımı taktım ve gözlerimi yumdum.

Yaklaşık 4 saat sonra uyandım ve acıktığımı hissettim.Gerçi ne zaman toktum ki? 

Hostesi çağırıp "Bana getirebileceğiniz her doyurucu şeyi getirebilir misiniz?" hostes şaşkınca bana baktı ve kendini toparladı."Her şey mi? Emin misiniz?Çok çeşit vardır." kadına boş boş bakıp "Evet her şeyi." hostes fiziğimi süzdü "Peki efendim,hepsini siz mi yiyeceksiniz?" "Yiyebilme potansiyelim var ama koçlarım kızar,bu nedenle arkadaki iki uyuyan dev adamı görüyor musun? Onlara vereceğim."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kız Arkadaşım Bir Manyak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin