1.Bolum

133 11 5
                                    

Saat 8:50 geciyordu gine bu alarmin sesi hic durmadan otuyordu...Yorgani ustumden atip ustumu giyinmeye gittim...Hic bir sey yemeden okula gidiyordum cok ilginc okulum vardi sanki yer alti okulu gibiydi...Herkes birbirine "gunaydin" demeyi bile zor verirdi bende "gunaydin" diyerek gectim ve o merdivenleri cikana kadarda oluyordum ve sonunda sinifa varabilmistim sinifin icinde 3 tane kiz vardi gine mal gibi sarki soyluyorlardi hergun onlarin sesini duymaktan sikilmistim icimden onlari yolsim vardi ama kendimi tutmak zorundaydim her neyse onlara gunaydin diyerek yerime gectim...Kafami siraya koyarak uyumaya calistim ama gozumu uyku girmiyordu cunku o gicik sarkilar insani boguyordu...Herkes gelmisti siniftakiler benim soguk bir insan oldugumu dusunuyorlar...Ee tabi bende bi sinif icin kendimi degistiremezdim...Kendini popi sanan bir tane kiz vardi ama nerde okulun delisiydi benim icin o bile benim umrumda degildi hic kimse beni sevmezdi...Herkes birbiriyle konusurdu bende onlara kulak vermezdim okanda sinifin maliydi hoca geliyor diye bagirmisti...Ve dersimizde sosyaldi hic sevmedigim hoca gircekti dersimize hoca derse girer girmez beze hemen sayfa 190 ain demisti hayir yani insan en azindan "gunaydun" der sinir bir hocaydi onu kimse ssevmezdi.Ben kitabimi acar acmaz hemen parmagimi kaldirdim hocam okuyabilirmiyim dedim hocada oku dilan demisti...Ben okuyordum ama kimse beni dinlemiyordu hoca konusanlar tahtaya cikin demisti onarda cikmisti bende onlara guluyordum ve hoca bastan oku dedi bende bastan okuyordum hoca dilan dur demisti bende durmustum yanimdaki cocuk cok tatliydi adi celal'di o bana bakiyordu bedne hayirdir neden baktin dedim celal gulmustu arkamdaki kiz sinirdi caprazimdaki oglan maldi ben nasil bir yerdeyim diye dusunurken hoca dilan kalk sana soru socam dedi ben mi hocam evet kalk kizim diyerek bende ayagi kalkmistim efendim hocam diyerek bana soru sordu bende dersi dinlemedigim icin hoca bana kizmisti siniftakiler bana guluyordular sinirle yerime oturdum icimden hocaya kufur ediyordum...Neyseki zil calmisti ben ile ozlem kantine inmistik ikimizde dido almistik ve tam zil calmisti knk derse girmeyelim hatta kacalim ozlem bende tamam dedim ve hemen cantamizi alarak kactik derse girmedik gezdik tozduk...Ozlemin ustu sirf sigara kokuyordu yav ozlem su pisligi icme dedim knk icmessem rahatliyamiyorum dedi ve yanima celal geldi oha lan ben sok ben mefta yuh lan sendemi derse girmedim...Evet girmedim cunku cok sikici ve sinirdi...Neyse cocuklar ben eve gidiyorum hadi bay bay...

=Soğuk Kanli Kiz=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin