2.Bolum

78 9 2
                                    

Evin yolunu tutmustum bile sallana sallana gidiyordum...Eglenceli bir mahallede oturuyordum.Dis kapiyi actim ve yandaki kosuma selam vermistim...Elimi cantama atip anahtari bulmaya calisiyordum ve anahtari bulabilmistim kapiyi actigim gibi ayakkabilarimi firrlatip kapiyi kitledim cantami odaya atip solana gectim ablam ban hosgeldin dilan dedi bende hosbuldum abla...Ablam beni hemen sorguya cekmisti niye erken geldin dilan diyerek bende bosver abla dedim ve odaya girmistim...İcimden hayor yani ona hesap vercek kiz degilim diyerek yataga yattim yorgani ustumden cekip yatakta 2 saat debelenip durdum yorgani ustumden atarak telefonumu aldim facede dolanmaya basladim...Cok sikilmistim ozlemi arayip konustum biraz halimizi hatrimizi sorduktan sonra bb diyip kapattik telefonlari...Aklimdan sunlar geciyordu Bu hayatta benim icin hersey soguktu sicak kahve bile agzima soguk geliyordu sadece hayata yanliz,kimsesiz.tek basima oldugumu biliyordum...Canim sikilmisti ustumu cikarip sinamaya gidesim vardi.Ablama abla ben disari cikiyorum diyerek ciktim.Taksiye binip benu su yerde birak dedmistim ve gelmistim parayi verip taksiden inmistim.Koosarak bilet almaya gidiyordum en sevdigim filmi kaciramazdim hemen biletimi alip yerime gecmistim filim cok guzeldi yanliz kizin hikayesiydi aslinda bu filimcsanki beni anlatiyordu duygusal bir filimdi filmin yarisina kadar izleyip teras kata cikmistim cok bunalmistim.Biraz hava almam lazimdi derin bir nefes cektinten sonra bir cafeye oturmustum...Garsonu yanima cagirmistim 1 tane cay alabilirmiyim demistim.Hemen getiriyorum diyerek yanimdan ayrilmisti.Ben ise o guzel istanbuli izliyordum.Herneyse cayim onume gelmisti ben cayimi yudumlarken yanima kedi gelmisti ayagimda kivranip duruyordu cok sirin ve cok tatliydi hemen onu kucagima alarak sevmeye basladim...Elimi cantama atarak parayi bulmaya calisiyordum cantamdan elimi alarak parayi masanin ustune birakmistim...Kediyle birlikte evime dogru gidiyorduk taksiyi cagirip icine bindik taksici bize nereye goturuyum abla diyerek bende taksim tarafinda dur dedim...

=Soğuk Kanli Kiz=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin