Capitolul 4

7 1 0
                                    

Alarma ingrozitoare imi terorizeaza urechiile. Deschid ochii si soarele jucaus încearcă sa-si faca loc printre draperii. Incerc sa ma ridic in fund dar o durere isi face aparitia in zona gatului. Injur printre dinti si ma tarai pana la baie.
Cand ies din dus este 9:00.
Imi pregătesc micul de jun, ma imbrac si ies pe usa.
"Smith Street 8" imi repet in gand si traversez trecerea de pietoni.

Dupa un drum de 20 de minut ajung pe strada indicata.
Vad o cladire mare, 10 m mai incolo. O iau la pas si ajung in fata ei. Imping usa si ajung intr-un hol spatios.
O doamna sta la un birou.
-Buna ziua.
-Buna dimineata. Cu ce pot sa-ti fiu de ajutor?
-Sunt aici pentru slujba de stuardesa.
-A...asteptati o secunda.
Receptionera da un telefon si ma pofteste intr-o camera imprejmuita cu pereti de sticla.
Incep a cerceta cu privirea camera. Ochii imi cad pe domnul din fata mea.
-Ia loc domnisoara.
Ii ascult ordinul si-mi trag un scaun.
-In legatura cu ultima slujba dispobibila?
Dau din cap.
-Bun. Salariul este de 500 de dolari pe luna. Trebuie sa semnezi un contract valabil 1 an. Uniforma este obligatorie. Daca esti de acord cu slujba incepi de maine. La 11 esti tot aici.
Imi explica in timp ce cauta in niste sertare. Intr-un final gaseste un dosar.
-Aici este contractul.
Iau pixul si mazgalesc hartia.
-Multumim ca ati ales ComeFly S.R.L. La revedere.
Si cu asta ma impinge afara din birou.
"Ok..nu-ti plac oamenii. Am înțeles aluzia. " imi spun si incep sa chicotesc.
Cand ies din cladire sunt in al 9-lea cer de fericire.
Imi scot telefonul ca sa o instintez pe Miranda. Suna ocupat. O sa incerc cand ajung acasa.
Cand incerc sa-mi pun telefonul in geaca ma izbesc de cineva. Cad pe jos si persoana respectiva la fel. Cand imi revin din ameteala il studiez. Parul blond ii acopera ochii verzi ca smaraldul.
Ma studiaza si el. Dupa 2 minute se ridica si imi intinde mana.
Ochii lui se intersecteaza cu ai mei. Stomacul mi s-a strans pentru cateva secunde. Se desprinde din privirea noastra si se uita la mana lui care era intra mea. Imi da drumul si isi duce mana la cap.
-Ă...imi pare rau. Sincer. Nu stiu unde imi statea mintea.
-Ăm..nu face nimic.
-Cole. Imi face placere.
Arunca un zambet si imi intinde mana.
Ma uit la ea si i-o strang.
-Lilly. Placerea este partea mea.
Ii intorc zambetul.
-Si...Lilly, ă...ai vrea sa ...ne plimbam prin parc?
Intorc capul si observ ca in spatele meu se afla parcul.
Dau afirmativ din cap si ne punem in mișcare.
Incepe sa spuna glume dar nu reuseste sa ma inveseleasca.
-Am....scuze daca te deranjeaza intrebarea....dar...esti ok?
-A..da. Defapt nu.
Incep sa-i povestesc. La finalul "povestii" ramane socat si ma ia in brate.

N/A: Boom. Alt capitol. Sper ca prindeee.. pace ;**
Ps.La media e Cole :)))

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ZBOR LIBERUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum