Her zamanki kimi okula gitmeye hazırlaşdım.Okulagidince müdür beni odasına çağırdı.Bende müdürün odasına giderken kendi-kendime şöyle söyledim:"acaba durduk yere beni neden çağırıyor?". Neyse müdürün odasına girmeden önce büyük bir ah çekdim. İlk önce korkdum sonra müdür bana aynen böyle söyledi:"seni başqa bir okula gönderiyorum." Ben ilk defa donub kaldım sonra "neeeeee" diyerek bağırdım. Müdürden sordum:"niye beni başqa okula gönderiyorsunuz ?".Neyse müdür bana bir şey demedi. Bende yeni okuluma yollandım. Neyse yeni okuluma geldim. Hiçkimse benimle ne konuşuyor nede arkadaşlık ediyordu. Taki ondan başqa.
4gün sonra
O dediyim kişi JUSTİN BİEBER idi. Bir gün bana yaklaşıb dedi:" ilk görüşde aşka inanırmısın??". Ben hiç birşey demeden sınıfa gitdim. Amma ona aşıkdım. Kendi-kendime düşündüm:" ben justine boş-boşuna aşığım zaten o beni neden sevsinki?". Amma oda beni seviyormuş ondan benden sordu ilk görüşte aşka inanırmısın??.
1 ay sonra
Biz sevgili olduk. Ben sınıfa girerken sevgilimin morali bozukdu. Yanına oturub sordum:"aşkım noldu sevgilim". Hiççç diyerek yanımdan kalkıb kantine indi. Çabuk yanına gitdim. Saçlarını bozdum. Tatlıca saçlarımı bozuyorsun dedi. Saçlarını daha da bozub kaçdım ve aynen böyle dedim yakalıyamazsın ki,, .. Neyse anında önüme çıkdı ve beni yakaladı. Beni sım-sıkı tutuyordu. Beni öyle tutkulu öpdü ki, inanılmazdı!!.
1-ci bölümün sonu amma sizlerden çok özür diliyorum bu aralar çok meşgulum ondan dolayı çok Zaman yazamıyorum tekrar sizlerden özür diliyorum
ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤️seni sevmeme izin ver JUSTİN BİEBER❤️
FantasyMen masum bir kız olarak ilk zamanlar aşk kelimesinin ne anla gelmesini bilmiyordum taki aşk meleyimle karşılana dek