Vazgeçmemek

52 1 2
                                    

2 sene sonra

Soyuk kış akşamıydı.O eve gelmemişdi.(arkadaşlar bahsettiğim kişi justin)Mende çok hemde çok mutsuzdum.Kaç gündür zaten ne eve gelib-gitdiği yok.Çok endişeliydim.Kar yayordu.Ben onu pencerrnin önünde bekliyordum.Birden telefonuma mesaj geldi.Justinden idi aynen böyle yazıyordu.

Aşkım
Bebeyim artık seni sevmiyorum ben başqasına aşığım.Beni unut.Hatta bizi sevgimizi unut.Çünki,ben hem seni hem de sevgimizi unutdum.Ben başqasına aşığım.Hoşçakal bebeyim sonsuza kadar.

Bende mektubu okudukdan sonra yere yıkılıb ağlamağa başladım.Artık beni sevmiyor bizi aşkımızı unutmuş.Kaç günden sonra doğum günüm idi evde parti veriyordum.Onu unutmaya çalışmışdım ama olmadı.Hiç bir zaman onu unutamıyorum.Çünki,onu gerçekten çok seviyorum ❤️ .Doğum günüm partisinde herkes eyleniyordu.Benden başqa,çünki justin benim hiç bir zaman doğum günümü kutladı doğum günümde her zaman yanımdaydı. Ama o gün gelmemişdi. Ben çok üzülüyorum. Herkes girdikten sonra uyudum.

Yarın

Ben hala uyordum. Birden kapının zili çaldı. Kalkıp ya kim bu saatte diyerek kapıyı açmağa gitdim. Kapıyı açanda şok içindeydim.
Ben:
Justin senin burda ne işin var?
Justin:
Aşkım ben sana yalan söyledim nolur affet beni yalvarırım. Aşkım seni çok seviyorum ❤️
Ben:
Hayır! Beni  çok büyük hayal kırıklığına uğradım ,seni affedemem senden nefret ediyorum ,defol seni görmek istemiyorum. Ben gerçekden sana,bize ,aşkımıza,inanmışdım. Defolllllll! Ühühühühü 😭😭

Justin bana bir şey demeden evden çıkdı bende hüngür hüngür alıyordum . Ayağa kalkıp derhal justinin arakasunca koşdum kapıdan bağırdım:
Justinnnnnn
Dur
Justin arkasını dönüp bana bakıp kollarını açdı. Ben koşarak onu kucakladım ve beni affetsin dedim. O da önemli değil bebeyim sen yanımdasın ya ben her zaman affederim,aşkım seni çok özledim seni çok seviyorum. Bende seni çok özledim seni çok seviyorum justin.

Ve biz mutlu yaşadık.💏💑

❤️seni sevmeme izin ver JUSTİN BİEBER❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin