Tysiące lat temu powstał wymiar, w którym ludzie żyli w zgodzie mimo iż różnili się. I to bardzo.
Harmonii w wymiarze strzegł Hakari. Potężny, niezłomny, dziki..... taki jak bestia, którą zresztą był.
Hikari, Hokari i Hikaru..... to właśnie one rozpoczęły tę wojnę. Ale tylko przez złego ducha*, który je odurzył bóstwem " strażnika " .
Każdemu wydawało się że pilnuję harmonii i pokoju. Lecz to było tylko złudzenie. Nieliczni zauwazali , że nosi on cały czas medalion. Medalion, który wydawał się na pozór zwyczajny.
Ale to właśnie ów medalion z kryształami chronił wymiar od zamieszek.
Składał się on z ciemnego kryształu, który czerpał potęgę z kłótni i braku harmonii między ludźmi. Drugi, mniejszy kryształ potęgował się dobrem. I właśnie ten kamień zapobiegał sprzeczkom.
Ale niestety pozytywna część zginęła. Znajdując się w środku potężniejszego kryształu odpadła zmieniając wszystko.
Dziewice ( nie widziałam jakiego wyrazu użyć ) - na poczatku dwie* - rozpoczęły kłótnie. A że były przywódczyniami kotów i psów* od razu rozpętała się wojna.
Hatari stał się prawdziwym potworem czerpiąc energię z złego kryształu. A widząc że " boginie* " walczą o niego zaczął porozumiewać się z złym duchem i tym bardziej pobudzał je do sprzeczek zyskując na tym.
Hikari, która nie podlegała wojnie * znalazła kryształ, który " zaginął " u ducha.*
Dziewczyna nie mogła dłużej tego znieść. Zabierając medalion popełniła przestępstwo za które zostałaby ukarana gdyby nie fakt że zaginął po niej ślad.
Hakari pozbawiony kryształów nie umiał zapanować nad chaosem i zmarł, bo to właśnie medalion chronił go przed śmiercią.*
Boginie zmarły także, a ich ludzie walczyli myśląc że przeciwnicy zabili ich liderki.*
Jest bowiem legenda która mówi że bogowie mają w wymiarze swoich następców. O ich imieniu i potędze. Ktorzy nie popełnią tych błędów co oni.
Jednakże to tylko legenda, którą podobno puściła w świat Hikari*
Niestety po czystokrwistych* nikt już nie pamięta.
Sensei Wu - i nie wiadomo czy to prawda czy bajka. Wiem tylko jedno. Istnieje wymiar który nas potrzebuje i który nie jest już wyniszczony przez zło. *
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Mam nadzieję że wam się podoba.
* Zły duch to przeciwieństwo Hakari'ego. Został zesłany do krainy potępionych gdzie planował zemstę. Nazywany także bratem Hakari'ego.
** Hokari i Hikaru kłóciły się nieustannie o względy młodego boga.
Tylko raz wciągnęły Hikari do sprzeczki.*** poddani bogiń byli ludźmi z ogonami i uszami. Poddani Hikaru- koty. Poddani Hokari - psy.
**** są nazywane boginiamy ze względu na ich położenie.
( były jakby z pewnym związku z bogiem )***** Hikari była najmłodsza. Kierowała się sercem i zawsze była po dobrej stronie. ( można to wywnioskować z białej sierści w serca ) nie umiala się kłócić.
****** Duch specjalnie skradł kryształ by w wymiarze zapanował chaos.
******* wojna trwała 4 tysięce lat pod przywództwem bogiń. Po ich śmierci wojna trwała jeszcze 18 tysięcy lat i powoli dochodzono do rozejmu.
******** myśleli że koty zabiły Hokari a psy Hikaru.
********* Hikari odeszła i przepowiedziała przyszłość o ich nastepcach. Podobno jej duch pozostał wśród ludzi.
********** byli czystej krwi wilkiem,
" psem " i " kotem " . Hakari był bestią z połączonych genów czystej krwi.*********** przez rozprzestrzeniajace się w Ninjago zło ten wymiar nie długo przestanie istnieć i na nim Nie istnieje już żadny dobry człowiek oprocz ninja ktorzy mają zamiar przenieść się do innego wymiaru.
Mam nadzieję że wszystko wyjaśnione.
Czeko pozdrawia!!! 🐱