Jaki kreatywny tytuł. XD
PISANE NA LAPTOPIE.!
NEIKO ( czyt. Nejko )
Biegniemy. Uciekamy przed nimi. Widzę, że dziewczyny nie dają już rady. O nie. Jesteśmy w puapce! ( nadal nie umiem tego napisać ) Koniec drogi. Nie mamy gdzie uciec. Nie mamy wyboru. Oyśmy tylko się nie zabili. Ale nadzieja matką głupich. ( Neiki, więc tak o sobie myślisz )
Co ja robię? ( dzieci XD) Przecież nie dam rady! Nie chce narażać dziewczyn! I też strasznie się boje ,tak że nie wiem.
Przemyślmy to na szybko. Nie umiem pływać, mam lęk wysokości i boje się wody. Do tego boję się, że coś im się stanie. Z drugiej strony...... wolę sam się zbić niż zostać zabitym....... A co mi tam?! Skaczemy!
( do wodospadu z rzeką )
PO SKOCZENIU I WYDOSTANIU SIĘ Z WODY NA BRZEG
JA- żyj, żyj, Yuki, żyj!!! * uderza ją " lekko " w klatkę piersiową *
Yuki- * wypluwa na niego wodę *
Ja- Eaaahhh........
Yuki- * mówi cicho * dziękuję.
Miku- WoW. Nie no, ty po prostu chirurgiem powinieneś zostać. Czy coś.
Yui- taaaaaa...... już widzę jak zabija człowieka na stole operacyjnym.
Ja- ja tu jestem.
Corki- no przecież wiem.
Yuki- jesteś nam potrzebny,
Yui- serio?
Miku- nie na niby.
Ja- to co? Idziemy dalej?
Dziewczyny- * świeszcz w tle *
Ja- Corki, daleko jeszcze?
Corki- tak.
Yui- odpocznijmy.
Ja- YaY!!!!!!!!!!!! * kładzie się na trawie *
Corki- nie. Zatrzymamy się za 4 godziny.
Ja- kuźwa. Wiesz ty co, ta trawa jest wygodna!
Miku- za 2 godziny.
Ja- 1
Miku- 2
Ja- 1
Miku- 4
Ja- 2
Miku- 4
Ja- 3
Miku- 1
Ja- za 4 i koniec kropka. Kurwa. -,-
Yui- patataj osiołku!!!!!!!
Ja- sama se patatajajtaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Corki- idziemy.
Ja- tak...... a gdzie?
Dziewczyny- NEIKO!!!!!!!!!!!!!!!!
LE 14 MINUT PÓŹNIEJ
( tak mam problem z tą liczbą )
Idziemy już całą wieczność !!!!!!!!!!!!! Na szczęście znalazłam sobie ciekawy punkt obserwacji. Ale po jakimś czasie przestał mnie interesować i chyba denerwować. ( nieee........ po prostu się podnieciłeś szczeniaczku )
( kierowane do Yuki )
Ja- możesz przestać tak ruszać tym tyłkiem?
Yuki- a dlaczego patrzysz się na mój tyłek?
Ja- Em.......
Yuki- ty zboczeńcu. ( wcale tak nie myślisz. Ja to wiem )
W NINJAGO
LLOYD
Wszyscy się już spakowali. Nie wierzę, że Ninjago przestanie istnieć. I to już nie długo.
JUŻ W INNYM WYMIARZE
Wybrałem się na " spacer " żeby ogarnąć okolicę.
Szedłem tak sobie gdy nagle wpadł na mnie jakiś chłopak. Na oko 14 lat.
( Neiko czyt. przerobiony Nagisa )
Za nim zza roślin wyszły 4 dziewczyny. Ale tylko jedna podbiła moje serce.
**********************************************************************************************************************
Kończe już.
Podoba się?
Jeżeli dacie gwiazdki i komentarze następnym razem bedzie więcej zdjęć Neika.
Czeko pozdrawia!!! <3