EN KISA ZAMANDA FİNAL YAPICAM ZATEN, HATTA YAZMAYADABİLİRİM, YORUMLARINIZA BAĞLI. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
Posta kutusuna bırakılmış faturaları elime alırken sokakta yürüyen mutlu insanlara bakıyordum. Çok uzak oldukları kesindi. Benim ulaşabileceğimden yada yaşadığım bir hikayeden çok uzakta yaşıyorlardı. En büyük sorun ise hepsi çoktan yaşama umut bağlamışlardı, kısacası hepsinin bir amacı vardı. Benim yaptığım tek şey ise annemle babam hayatlarını yaşarken eve bakmak, kardeşime bakmak ve okula gitmekti. Bu bir amaç değil, bu sadece üzerine sifonu çekilmeyi unutulmuş bir sidik...
Eve adım attığımda annem kardeşime yemek yedirmeye çalışıyordu ve sarı kafaya sahip sikik kafa ağzına attığı her yemek parçasını dışarıya püskürtüyordu. Babam ise elinde telefonuyla daha işe gitmemiş olmasına rağmen sinirli bir iş konuşması yapıyordu. Telefonu kapattıktan sonra konuştuğu kişi her kimse babama çok küfür edecekti, ne var, bazen ben bile ediyorum.
Siktiğim lanet olasıca herifi...
Elimdeki faturalı masanın üzerine bırakırken annem ciyaklayarak seslendi.
"Hailie, gitmem gerek. Cassandra'yı besle, kreşine bırak ve okula git."
Cevap vermem gerekiyor muydu? Bu birşeyi değiştirecek miydi? Asla, o sadece işini ve kendini düşünür. Bazen kendimi sırf seksin zevk uğruna döllenmiş olduğumu düşünüyorum. Suçlu ben değilim, öyle hissettirmemeliler.
İkiside arabalarına hızlı bir şekilde evden çıktıklarında Cass'le bir arada kalmıştık. İç çekerek mama tabağını elime aldım ve karşısına oturdum. Kaşığa mama doldururken Cass'in kıkır kıkır güldüğünü hissettim. Yüzüne bakarken gerçekle yüzleştim.
"Yemeyeceksin, değil mi?"
Cevap veremeyecek kadar küçük olduğunu düşünerek elimdeki mama tabağını bıraktım. Ben bir bakıcı değilim, bu yüzden istemiyorsa yapamam. Ben sadece kuşun boynunu kırmak istiyorum! Daha fazla uğraşamam.
Cass'i kucağıma alarak odaya çıkarttım ve dolabından bulduğum ilk kıyafetleri doğru düzgün kombine etmeden üzerine geçirdim. Bu kızın ileride psikolojisinin bir sikten farklı olmayacağına eminim. Her ne kadar ona bakmaktan bıkmış olsamda; babamla annem birbirlerini öldürürcesine kavga ederlerken onu kucağıma alıp uzaklaştırıyorum. Açıkçası onun asıl annesi ben olmalıyım.
"Pekala Cass, sen giyindiğinde göre bende giyinmeliyim!" diyerek onu bıraktım.
Dolabımın kapağını açıp Cass'e yaptığım gibi bulduğum ilk kıyafetleri üzerime geçirdim. Bir tişört ve pantalon, iyidir değil mi?
***
"Akşama onu almaya geleceğim." dedikten sonra kreşin kapısından çıktım.
Etrafımda yürüyen insanlara aldırmadan okula doğru yürümeye başladım. O lanet olasıca yere... Tüm eğitimciler derse çizdiğim resimlerden rahatsız, eğer rahatsız oluyorlarsa bakmayabilirler. Onları zorlamıyorum. Siklerini yesinler!
Okul bahçesine girdiğimde tüm kızların topuklu ayakabılarıyla ne kadar seksi olduklarını düşünürken ben ise spor ayakabılarımla oldukça serttim. Tüm gözler giyinişimdeydi, sebebi göğüslerim kapalıydı ve bacaklarım açık değildi. Erkekler bana bakarak gizlice mastürbasyon çekemeyecekleri için rahatsızlardı. Evet, ben halimden ne kadar memnun olsamda bu bakışlardan rahatsızdım.
Sınıfıma doğru adım atacakken bir çocuk aniden önüme fırladı, yürümemi kesti. Yaptığının yanlış olduğunu gösterircesine küpeli, havalı çocuğa baktım.