Ce tocmai s-a intamplat? Ma uitam blocata la el si nu intelegeam nimic. Dupa sarutul foarte scurt dar totusi dragut cum ajutorul acelui zambet copilaresc ce ii apare pe fata cred ca se astepta sa il bat sau ceva. Acel sunet ca un raget de leu ce alunga toate gazelele in clase ma anunta ca trebuie sa plec dar desigur ca el ma conduce spre sala de info unde aveam ora cu fioroasele maimute de clasa a noua din clasa mea ce se pare ca stateau la masa chiulangiilor de servici. Pe drum spre sala de info toate gazelele din liceu ce ne cunosteau adica aproape toate se uitau uimite ca micul blond cu ochi verzi ma tinea de mana. La fel se uitau si maimutele tencuite cu ceva ce doar ele cred ca le-ar ajuta cu ceva la cat de urate sunt. El imi observa scarba mea fata de ele si in acelasi timp privirile lor ce se pare ca il admirau nu stiu de ce. Asa ca sa saruta fix in fata lor si apoi imi da un sarut pe frunte in timp ce ma imbratiseaza. Hmm...e chiar adorabil acest panda ce imbratiseaza asa dragut si totusi privirile acelor fete imi faceau ziua mai buna. Era un amestec intre uimire si invidie.
Frumosul cantec ce anunta sfarsitul orei se aude prea repede parca ...ora asta tot ce am facut a fost sa ma gandesc la ceea ce s-a intamplat parca a fost un vis dar nu ma pot hotara daca a fost un cosmar sau un vis frumos sau daca acum urmeaza cosmarul adica tot ce stiam de el este ca schimba fetele ca pe sosete poate acum cand vin la el nici nu o sa ma mai bage in seama sau o sa rada de mine genul unui pariu ce il pusese cu prietenii lui hliziti.
"Pleaca din calea mea!"tipa maimuta sefa ,cea mai rea si mai zgomotoasa dintre toate, ma impinge spre peretele de care ma lovesc.
"Esti ok? Pare ca ai vazut o fantoma sau ceva."spune amuzata caprioara cea mai blanda din aceasta jungla periculoasa si singura pentru care as sarii la bataie cu maimuta sefa, desigur cu ea imi impart habitatul acela ceva mai restrans numit si banca.
"Da, sunt un pic confuza dar iti explic cand plecam spre casa."spun linistind-o si explicandu-i faza pana ajung in habitatul "A" unde imi las lucrurile si cum toate maimutele ma fixau cu privirea am plecat fix cand sefa lor ma striga dar m-am prefacut ca nu o aud.
Intru in habitatul pandaului ce ii aflasem intregul nume de pe facebook,Edward, unde am si vorbit dar nu i-am dat importanta pana atunci. Am analizat profilul foarte atent si am observat o pasiune ce parea obsesiva pentru cursele de masini si motoare... si mie imi placea sa ma mai uit la cate un concurs de formula 1 dar nici chiar asa. Si am observat multe poze cu o fata blonda ce ii semana dar era ceva mai scunda foarte frumoasa si cu aceeasi pasiune cel putin din poza de profil asa parea. Gandurile imi sunt intrerupte cand intru in habitat si o aud pe fica mamei urs tipand la mine sa vin la ea. Pandaul vine si el langa noi si vorbim noi ce vorbim si el ma saruta brusc fara sa ma astept si in momentul urmator imi acopar urechile dar el era confuz pana ce ea a inceput sa tipe. Mda ... de asta mi-am acoperit urechile.
"De ce nu mi-ati spus? De cand? Dar dar dar...."si se blocheaza asteptand sa zicem ceva dar mai apare cam jumatate din clasa lui si incep cu acelasi intrebari. Am incercat sa le explicam ca abia azi am descoperit si noi si radeam dar nu prea a mers pentru ca toti eram gen "wtf?"sau "voi doi? Pe bune?". A fost urat dar cam adevarat adica nu prea il suportam si nici el pe mine ca ii intorceam glumele la germana. Oricum nici eu nu prea stiam de ce m-am bagat in asta dar pana la urma nu sti niciodata ce se poate intampla pana la final.
La finalul orelor am iesit cu el si lenesa semiblondina ce venea cu mine mereu si nu il prea suporta nici ea. El vine la mine sa ma salute de plecare dar il loc de clasicul salut al sau ma saruta scurt in fata lenesei ce ramane blocata si priveste. Ea asteapta ca el sa se indeparteze si imi trage una in cap. Okay...mi-o meritam.
"Te-ai sarutat cu el? Ce dracu?"incepe ea si toti se uitau ciudat deoarece ma cunosteau.
"Am uitat sa iti mentiomez asta...?Ups!"
"Ai fucking uitat sa imi zici ca v-ati fucking sarutat!"clar are un tic enervant cu "fucking"."Nu mai rade si spune-mi tot."si am inceput sa povestesc cartea junglei si ea nu prea mai stia ce sa zica. Insa replica ce m-a amuzat cel mai mult a fost "Un lucru e clar o sa fiti un cuplu de soc abia astept sa descopere ca nu esti tocilara aia de la germana."Si avea dreptate adica ea ma stie de sase ani in care am fost un mare drac ce se tinea de cele mai tari tampenii sa le faca.
CITEȘTI
Unforeseen
Любовные романыDintr-un mesaj pe Facebook a inceput tot si acum speram sa tina mult si poate de tot dar pana acolo mai e ceva.