Capitolul 1 Inceputul a ceva

37 5 4
                                    

Luni- 15,februarie2016 la ora12:43
Încă o zi in aceasta jungla numita scoala ce fericire totala... Cheful meu de scoala a dispărut cand m-am trezit la 7:00 si aseară mai avea chef de vorbă si un coleg ce nu pot spune ca e printre preferatii mei dar o sa il tin minte cu un lucru. Aseara mi-a zis ca nu m-a mai vazut sa dau pe la liceu de ceva timp cand am mai si chiulit pe la el prin clasa dar mă rog pana acum nici buna nu mi-am fi zis pe hol...vorbind de lup! Il vad coborând cu grupul lui de prieteni care nu stiu de cat sa rada non-stop si il opresc aproape dandu-i una peste fata si întrebându-l daca acum ma vede ca dau pe la liceu. Ceea mai ciudata parte este cand ma ia in brate si eu si prietenii lui ne-am uitat la fel de confuzi la el dar i-am zâmbit prietenos pentru ca parea chiar de treaba pe moment.
Imi tot venea o grămadă de intrebari in minte si chiar ma gândeam la colegul meu adica era chiar dragut...bine recunosc ca ii mai urmăream din cand in cand postarile si mi se parea chiar simpatic dar il strica impresia pe care mi-a lăsat-o la orele de germana, singurele ore pe care le avem comune, spre norocul meu la cum face.
Gândurile imi sunt efectiv spulberate cand intru in clasa si acolo era maimuta ce ma făcea să imi amintesc de ce numesc ei scoala jungla. Sarea in toate partile si avea o voce foarte amenintătoare mai tot timpul imi venea sa o duc la regele leu sau mai bine zic regina pentru ca directoarea era o femeie foarte draguta cel putin cu mine. Cândva o sa o duc eu acolo si atunci eu o sa rad nu ea.
Cu greu a trecut ora mamei urs ,stiu ca ursul nu are ce cauta in jungla dar jungla asta are toate animalele pe care eu le vreau pentru ca el am inventat-o. Asa ca fac ceea ce fac eu mereu si anume sa merg la fica mei urs in clasa si sa stau cu ea sa rad in pauza decat la nataraii mei de colegi in clasa si mai ales cu maimuta aia zgomotoasa.
Ciudatul comportament al colegului meu a revenit cand stăteam linistită de vorbă cu prietena mea si vine el si ma îmbrătisează pe la spate asa dragut. Sincer imi plăcea mult asta dar ceva tot nu inteleg ...pana acum nici macar nu stia ca exist ce naiba?
Si asa a continuat pana am iesit de la ore cand am zis sa fiu si eu draguta cu el si sa ii dau un pupic pe obraz.
Joi-17,februarie2016 la ora 18:09
Zilele au trecut si el era tot mai apropiat cu mine deja mi se parea dragut si cand el ma ignora veneam eu la el si îl enervam sau făceam chestii copilaresti ce il amuzau.
Dar cea mai ciudata parte a fost in ziua de joi cand am vrut sa plec si sa ii dau clasicul pupic de plecare dar el s-a intors chiar atunci si am ajuns super apropiati aveam nasurile lipite si ne priveam în ochi ca sa nu devină un moment penibil am scos limba la el si totul a ramas asa. A fost intre penibil si confuzie.
Vineri-19,februarie2016 11:32
Ma apropiam de locul de refugiu si relaxare unde stăteam inainte de intrarea in jungla ,numit si KFC, acolo ma asteptau mai multi prieteni cu care sa merg la clubul pierderii de vreme cum imi plăcea să îi zic si il ajutam si pe el să chiuleasca de la germana fara absenta. La acea adunare o prietena s-a pus intre noi doi si la sfarsitul sedintei era supărat pe mine ca l-am târât acolo fara ca macar sa stau cu el asa ca am mers cu el pana la chimie ca nu mai fie supărat pe mine ca nu am putut sta cu el. Acolo ajunsi ne-am lăsat lucrurile pe o masa si ne-am dus la un prieten sa vedem ceva cand ne prefaceam ca eram atenti la telefonul acelui coleg al lui cumva ne-am uitat unul la celalalt fix in acel moment el m-a sărutat.....

UnforeseenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum