Capitolul 1: Începitul

22 1 0
                                    

Sunt o fată dintr-o familie bogată, lecuiesc în Now York am 17 ani si studiez la o academie renumită. Numele meu este Kirra, tata din nefericire a divorţat de mama lasandu-ne baltă pentru altă femeie.

De atunci mama şi-a refăcut si ea viaţa si împreună cu David si-au construit o firmă de imbraca-te care acum este foarte cunoscută.

Dar haideţi să lăsăm asta si să vă fac cunoştinţă cu Josh, Josh este iubitul meu de un an, ne înţelegeam foarte bine dar de două luni se poartă ciudat în adevăratul sens al cuvântului.
Acum o săptămână l-am urmărit să văd pe unde tot plecat în fiecare zi cum începe să se întunece afară...

L-am tot urmărit până când mi-a sunat telefonul, mă sună sora mea da cred că am uitat să vă povestesc despre sora mea este cu un doi ani mai mică decât mine si o chemă Kim.
Să revenim, deci da mă sună si îmi spune să merg la scoala la dans după ea pentru că un băiat stă la colţul străzi de când a intrat ea în şcoala..
Eu înfricoşata logic că am mers după ea fiind si noapte am luat masina si în 10 minte eram acolo

Si da intradevar era un tip dubios după colţ... am dus-o acasă si nu am mai apucat să văd unde plecă Josh

Săptămâna a trecut si ea asa cum a trecut până când a plecat iar atunci am zis că nu are cum să-mi mai scape l-am urmărit si am văzut că se opreşte în faţa unei clinicii WTF ce să caute el la o clinică?

A doua zi m-am întâlnit si era foarte supărat se vedea pe faţa lui, ceva sigur sa întâmpat vreo două ore doar în braţe mă ţinea si mă săruta din două în două minute de parcă nu m-ar mai fi văzut de 10 mii de ani...

Mă sărută de plecare si îmi dă un bileţel pe care mă face să jur că nu o să-l deschid până când el nu va mai fii... mă face să mă simt prosat si plecă fără să-mi mai zică nimic. Plec acasă confuză.

Peste trei zile primesc un telefon în care un domn necunoscut cu o voce groasă care îmi spune că Josh s-a sinucis. Eu pentru cinci minute am ramas socata incepand să plâng îi zic acelui om că nu se poate asa ceva e imposibil, imi dă o adresă eu în cinci minute am fost acolo am văzut o grămadă de medici si poliţişti în jurul lui... am fugit la el văzându-l acolo pe jos m-am pus în genunchi si am inceput să plâng si să zbier până când am lesinat si eu.

M-am trezit la mine în cameră toată plină de lacrimi indreptandu-ma spre aceea scrisoare care mi-a dat-o cu câteva zile în urmă Josh

Iubire îmi pare rau că te-am părăsit, am văzut ca mai urmărit în acele zile ducandu-ma la clinică acolo am mers în de o lună încoace facandu-mi tratamente si analize dar fără rezultat am făcut cancer sub o formă foarte gravă doctori mi-au spus că în decurs de două săptămâni eu voi muri asa că am decis să-mi i-au eu viaţa că să nu te fac să suferi mai mult te-am iubit mai mult decât pe mine însumi regret toate cele întâmplate să nu uiţi că te-am iubit si te iubesc foarte mult si dupa moartea mea continuati viaţa prințesa mea eu de acolo sus am să te veghez si am să te protez până când vei veni si t uh aicia lângă mine eu te astept dar nu acum atunci când o să ai o grămadă de nepoţi de strănepoţi mai repede de atât nu vreau să vi TE IUBESC MICUŢA MEA CU DRAGOSTE JOSH AL TĂU!

Eu atunci citînd toate alea m-am apucat si mai tare de plâns. Am mers pe balcon si am inceput să mă rog lui dumnezeu să aibă grijă acolo sus de Josh si sa-i iarte toate păcatele. La cât de derutată si tristă eram am si adormit acolo pe loc .

Magia Dragostei- In Curs De Editare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum